Fixfax Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Hei skal skifte topp pakning på en motor jeg har stående på en palle, tror dere reimhjule som sitter på veiva er umulig og få av uten mutter trekker? Når jeg sier umulig mener jeg vansklig Noen andre ting jeg bør være oppmerksom på? noe spessielt verktøy jeg trenger? står på 12.9 studs, bør de byttes akkurat som strekkbolter? knakk akkurat en topp bolt på en citroeng nedi blokka på jobb, ikke akkurat veldig morro, og vil ikke gjøre det en gang til, merk denne knakk når jeg skulle løsne den da, bare for og få med at jeg ikke brukte de samme boltene Fårløpig skal jeg kjøre orginal pakning, 12.9 studs og lavtrykks turbo, må toppen planes? har lite lyst til det, siden jeg har planer om og bygge en grom topp neste år, og vil beholde så mye gods som mulig. Grunnen til snikturbo er dårlig økonomi, så ekke nødvendig og fåreslå o-ringer osv. Oi blei vist litt lengre enn planlagt, kansje det har noe med at jeg kjeder meg og det var litt gøy og skrive Takke på forhånd
tangorev Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 tok nettopp av bolten på veiva selv. Stor vannpumpetang på reimhjulet og en laang forlenger. begynte med en latmann men måtte bare skjøte på og skjøte på, hehe. 12.9 trengs vel ikke i utgangspunktet å byttes men de koster jo ikke allverden så skader ikke:) Jeg planet ikke min. Sjekket med rettholdt og gjorde den ordentlig ren. (har ikke fyra den så vet ikke om det er tett da men:) Good luck:)
|Ole| Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Eg plana ikkje min heller, eg gjorde som nemnt over sjekka med rettholdt og lommelykt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå