Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forferdligt lyst til og Sote/tone rutene på bilen min, men vil ikkje øddlege bilen med noe biltema sotfilm:P Veit om ein så leverte bilen inn til eit verksted eller noe i bergen som tokk ut rutene og gjorde ein god jobb for ein grei pris..

Er det nåken som veit kva dette verkstedet heitter? eller om det er fleire plasser dei driv på med dette? og eventuel pris:)?

Kan jo med det same spør kva folk meiner om eg soter/toner rutene litt, blir jo ikkje heilt svart med tanke på at bilen er jo grønn..?:)

Skrevet
Har forferdligt lyst til og Sote/tone rutene på bilen min, men vil ikkje øddlege bilen med noe biltema sotfilm:P Veit om ein så leverte bilen inn til eit verksted eller noe i bergen som tokk ut rutene og gjorde ein god jobb for ein grei pris..

Er det nåken som veit kva dette verkstedet heitter? eller om det er fleire plasser dei driv på med dette? og eventuel pris:)?

Kan jo med det same spør kva folk meiner om eg soter/toner rutene litt, blir jo ikkje heilt svart med tanke på at bilen er jo grønn..?:)

Riis bilglass legger solfilm.

Ser de har 3 butikker i Bergensområdet.

http://www.bilglass.no/index.php?p=23-23-23

Skrevet

Riis bilglass legger solfilm.

Ser de har 3 butikker i Bergensområdet.

http://www.bilglass.no/index.php?p=23-23-23

Takkar og bukkar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...