Bushnell Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Kjøpte en e34 535i forrige uke, og det er jo da litt småplukk med en gammel bil. Det er som er litt irriterende er att temp måleren og bensinmåleren ikke fungerer, da disse gjerne er litt glad i bensin. Hva kan dette skyldes? forrige eier mente det kunne være noen reler eller lignende som satt ved batteriet under baksete, kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 tempmåleren har ihvertfall ikke noe med det å gjøre, bensinmåleren tror jeg heller ikke går gjennom baksetet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 ok. For så vidt jeg kunne forstå etter det han sa hadde begge slutta å virke likt. Fungerer heller ikke den nåla som viser hvor mye en bruker på mila. Men turteller og speedometer funker fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Prøv å kortslutt ledningene til sensorene,så ser du om de virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Sjekk sikringer det var galt på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå