Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt forslag til plass når jeg skal montere instrumenter for oljetrykk, oljetemp og vanntempmåler i 520'en min. :)

Har tenkt på området under askebegeret, men er redd det vil vanskelig å lese verdier i fart med denne plasseringen.

Min andre tanke er i midtkonsollen ved siden av håndrbrekket, der kasettholderen har vært.

Ikke sikker, men mulig jeg kan lage lokk over målerne til hverdagsbruk med denne konfigurasjonen.

Forslag/bilder tas imot med stor takk. :)

AJ

Skrevet

Er forsåvidt noe sånt jeg har tenkt meg ja, men har lite lyst til å kjøpe ekstradeler, tenkte egentlig å bruke det som er.

Tetting av luftekanalen kan jeg ikke, da jeg tror det blir noe varmt til sommeren. :/

Skrevet

Sett de i friskluftkanalen.

Det viktigste er at du ser dem lett. Da du har kokt/rast er det for sent å titte.

Skrevet

I A-stolpen funker det også, men jeg syns det ser mer jalla (japse) ut.

Ting endrer seg fort da det går galt i en motor, og det viktigste er at du tilhver tid bare kan gløtte ned på dem, helst en gang i minuttet. Noen målere kan man også få til å pipe ved en gitt temp.

Skrevet

Når det gjelder A-Stolpe, er vel ikke min bil "the fast and the furious materiale" er vel litt mer "Crouching Traversforing - Hidden Kasse-ras"

Dessuten ser det jalla ut syns jeg, vil prøve å holde en noenlunde ekslusiv look innvendig, og da ser det ikke så bra ut med tre hvite målere midt oppå dashen.

Men er forsåvidt med på at en må ha mulighet til å se dem til enhver tid, derfor plasseringa blir så vanskelig. :/

Skrevet

Tror nok det blir noe sånt..

Se om ikke jeg klarer å la være å ødelegge det orginale AC Schnitzer Interiøret mitt(Svart vinyl med treverk, kult i e34), litt kjedelig når en først har fått tak i det. :/

Skal være alene hjemme med guttungen i kveld, så da begynner jeg vel å lage ledningsnettet etter han har lagt seg. :)

Noen som vet om enkle steder å ta tenningsstrøm fra? :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...