Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg sier greit sted mener jeg en kabel med sterk, solid strøm uten andre innspill. :P Alt som er nevnt her utenom tenningslåsen er apparater som har ledninger som er just tykke nok til det forbruket de har. Ergo: Ikke et egnet sted å koble på tre nye instrumenter. Uten å virke frekk når jeg sier det. :)

Cd-spiller og skjerm går rett på batteriet, så det går ikke.

Ser ut som det må bli tenningslåsen her tror jeg.

Greit å bestemme seg på forhånd, iogmed at jeg skal lage ledningsnettet hjemme i stua. :P

Skrevet

skal du ikke bare ha strøm til instumentlyset og signal da? du kobler selvfølgelig opp hvor du selv vill;) men jeg koblet opp 3 målere i 520 og funket fett med spilleren da:)

Skrevet

Jeg må jo ha hovedstrøm til instrumentene, og til lys i instrumentene.

Jeg kunne tatt fra spilleren, men denne ledningen tror jeg er fjernet da spilleren min går rett på batteriet.

Men er ledningen som skal være til spilleren der, og har riktig tykkelse, er det jo selvfølgelig en mulighet. :)

Hvor kobla du inn giverne til dine målere hen? Kobler mine på et adapter på oljefilteret og et alu-koblingspunkt på øverste vannslange.

Skrevet

kjøpte ett sånt T-stykke til vanntemp i allefall. kjøpte jeg Oljetrykkgiver som skal sitte i blokka. men jeg fikk aldri montert det der ferdig før jeg solgte bilen. og tror ikke han har montert det opp;) ja tenkte cd spilleren om den er koblet til tenningen. men beste er vel tjukkest mulig ledning med tenning på;)

Skrevet

Tenker det blir 1,5mm2 rett på tenninga jeg. er bare snakk om 20 cm ekstra liksom. :P

Noen andre gøye mods i din e34? :P

• 4 months later...
Skrevet

Ordnet dette nå, tok all strøm rett fra tenning.

ledningsnettet ble veldig pent, men mangler å få montert målerne ute i bilen, har dem kun i hanskerommet nuh.

Normalt med oljetrykk på 5-6 bar på m20?

• 10 months later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...