Luftwaffel Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Når jeg sier greit sted mener jeg en kabel med sterk, solid strøm uten andre innspill. Alt som er nevnt her utenom tenningslåsen er apparater som har ledninger som er just tykke nok til det forbruket de har. Ergo: Ikke et egnet sted å koble på tre nye instrumenter. Uten å virke frekk når jeg sier det. Cd-spiller og skjerm går rett på batteriet, så det går ikke. Ser ut som det må bli tenningslåsen her tror jeg. Greit å bestemme seg på forhånd, iogmed at jeg skal lage ledningsnettet hjemme i stua.
A.Teserud Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 skal du ikke bare ha strøm til instumentlyset og signal da? du kobler selvfølgelig opp hvor du selv vill;) men jeg koblet opp 3 målere i 520 og funket fett med spilleren da:)
Luftwaffel Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Jeg må jo ha hovedstrøm til instrumentene, og til lys i instrumentene. Jeg kunne tatt fra spilleren, men denne ledningen tror jeg er fjernet da spilleren min går rett på batteriet. Men er ledningen som skal være til spilleren der, og har riktig tykkelse, er det jo selvfølgelig en mulighet. Hvor kobla du inn giverne til dine målere hen? Kobler mine på et adapter på oljefilteret og et alu-koblingspunkt på øverste vannslange.
A.Teserud Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 kjøpte ett sånt T-stykke til vanntemp i allefall. kjøpte jeg Oljetrykkgiver som skal sitte i blokka. men jeg fikk aldri montert det der ferdig før jeg solgte bilen. og tror ikke han har montert det opp;) ja tenkte cd spilleren om den er koblet til tenningen. men beste er vel tjukkest mulig ledning med tenning på
Luftwaffel Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Tenker det blir 1,5mm2 rett på tenninga jeg. er bare snakk om 20 cm ekstra liksom. Noen andre gøye mods i din e34?
KingB Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 hva med en sånn? eller Hvor får man tak i disse ???
stokke Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 skal nokk gå fint og koble disse til feks. OBC. Dem målerene du skal sette inn trekker nokk minimalt med strømm.
Luftwaffel Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Skrevet Juni 19, 2009 Ordnet dette nå, tok all strøm rett fra tenning. ledningsnettet ble veldig pent, men mangler å få montert målerne ute i bilen, har dem kun i hanskerommet nuh. Normalt med oljetrykk på 5-6 bar på m20?
KingB Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Da prøver jeg igjen! Vil gjerne skaffe meg en slik: Hvor får man tak i disse ???
owyj Skrevet Mai 17, 2010 Skrevet Mai 17, 2010 Kom tilfeldigvis over denne siden idag http://www.parkerperformance.com/store_ ... ory=BMWE34
ehrnst Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 der handlet jeg fra og. Fikk godpris på noen promoutgaver for noen år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå