mad-mads Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 hei, lurer på hva som må gjøres for å få det til å passe? har m50b25 med gåen topp, men på letinga etter topp har jeg kommet over en e36 motor til en god pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Bytte over bunnpanne og sila til oljepumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-mads Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 det er alt..? perfekt for meg da jeg har en delemotor takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Og motor feste brakkettene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-mads Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 det regnet jeg med men hva med girkasse, passer den også fra e36, eller må den hentes fra e34? (har automat, å det er ikke så veldig morsomt.) har også en man girkasse fra m20, men den passer vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Kan bruke girkassen som henger på E36 motoren. Trenger kun å bytte deler som er nevnt i tråden allerede. M20 kan brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå