Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Har ikke så alt for mye peiling på felger, innpress og div.

Så lurer jeg på hvor om 16'' borbet a felger går på, forøvrig så vet jeg ikke hvilket innpress det er, men det jeg vet er at det er 7,5'' fram og 9'' bak. Er forresten felgene de selger på schmiedmann.

Noen som kan fortelle meg hva innpress er? :)

Takker for info

Skrevet

Tror det er 7,5x16 ET20 og 9x16 ET15 som er mest vanlig på E30. Ville sendt de en mail og hørt :wink:

Må valse, ihvertfall bak.

Tror ET30 blir for høyt da det tar i demperen bak...

Skrevet

det kommer vel litt an på om bilen er senket eller ikke, og inpress på felgene. Jeg har selv 7.5 '' felger med 35 inpress (tror jeg). Disse er 15'' og er ikke så langt ifra at de subber. er ganske nærme hjulbuene. bilen er senket 40/40 da. ligger mange tråder om innpress her, så forklaringer på det senest i går som -Anders- har laget! veldig fin tråd ang innpress :) se om du finner den;D

Edit: så ikke at linken lå over her før jeg posta:)

Skrevet
det kommer vel litt an på om bilen er senket eller ikke, og inpress på felgene. Jeg har selv 7.5 '' felger med 35 inpress (tror jeg). Disse er 15'' og er ikke så langt ifra at de subber. er ganske nærme hjulbuene. bilen er senket 40/40 da. ligger mange tråder om innpress her, så forklaringer på det senest i går som -Anders- har laget! veldig fin tråd ang innpress :) se om du finner den;D

Edit: så ikke at linken lå over her før jeg posta:)

Er senka 60/40.. Så tråden, meget bra info det der! Det skal han ha! :D

Får sende mail til de da.. Vil ikke valse da jeg har nettopp sveisa og sparkla hjulbuen bak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...