Simen! Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Selger nå min gamle arbeidsbil, har fått meg ny! Hat hatt bilen i over 2 år uten problemer. gått litt over 360 000 men er igjen mye bil Bruker selfølgelig olje som alle sine søsken, men ikke veldig mye.. Ingen rust som har noe å si, litt overflate. Følger med bra vinterdekk! Nye dempere bak.. Bilen står for tiden avskiltet, grunnet at jeg har 2 biler til, men bare å hente skiltene hos BT Trenger du en billig slengebil/arb.bil så er dette bilen for deg Selges HBO 2500kr! Bilder skaffes
StianA Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 er den eu ok? evt til hvor lenge? vil gjerne se bilder
Simen! Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Er nå ikke sikker på vor lenge det er til, er ikke så mange måneder til. men skal ikke vere noe som forhindrer at den skal gå gjenom Dessuten en billig bra bil! Bilder kan fikses i mårgen om du er intresert??
Simen! Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 Fikk tatt litt bilder i dag, fikk ikke av all snøen for det holdt på bli mørkt! men her ser dere litt...
Simen! Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Bump! dette er mye bil for pengene!
Simen! Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 blir vel siste bump før høgging tenker jeg
Ripper87 Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 finn ut når den ska på eu da bilen starter? ikke noe feil som du vet om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå