sladjan Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Bra det;) Eg har et43 framme, og det gjekk ikkje med 5mm spacer(tok inni coilover). Må til med 10mm, trur det blir passelig Fått felgene nå altså? 10mm blir perfekt på din, er egentli Et35 på min nå med spacer:P Få opp noen bilder av bilen med felgene da? Er dere klar for treff i Ålesund nå da? Meldt meg, deg og håvard til laurdag.
Terje325i Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Ja, har fått felgane:) Legge ut bilder når spacerane har komt på Klar for treff ja! Får håpe det blir bra vær
sladjan Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Dette ble VELDIG bra De felgene der er fine Takker Felgene kunne ikke vært bedre Ja, har fått felgane:) Legge ut bilder når spacerane har komt på Klar for treff ja! Får håpe det blir bra vær Nice, vet ikke hvordan være blir men blir spennende å se hvor mange som kommer og HVA som kommer, en del råe bmwa her i ålesund.
marararius Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Hva gjorde du med stab.staget foran når du monterte coilovers?
sladjan Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Hva gjorde du med stab.staget foran når du monterte coilovers? Ingenting. Regner med det er litt annerledes hos deg siden du spør. Er det sånn at stab-staget er festa i demperen hos deg?
marararius Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Ja det er festet til demperen Og er ikke noe feste på det nye
thagen2 Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 fram til 92 sitter feste på demperen. er egentlig noe dritt da alt som selges stort sett bare passer fra 92 og oppover bilen din er blitt utrolig pen. blei meget pent med felgene
sladjan Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 takk for tilbakemeldinga folkens mararaius: Det var dumt :S vet ikke om du får gjort noe med det? Skifte noe i forstillinga sånn stabstage ikke e festa demperen lenger? Har veldig lite peiling på hva som kan gjøres :S men var dumt det vart sånn
sladjan Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 har nå foresten bestilt klips til montering av sideskjørt og leppa på mfangeren fra GSbildeler. Blir montert på fredag mest sannsynlig, kommer bilder da
Nils Jørgen Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 fram til 92 sitter feste på demperen. er egentlig noe dritt da alt som selges stort sett bare passer fra 92 og oppover bilen din er blitt utrolig pen. blei meget pent med felgene Det er rimelig greit å konvertere til 92- stabbstag skulle jeg tro! Jeg kommer til å gjøre det når mine FK kontrollstag (kyllingben) tar kvelden..
sladjan Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Da har jeg fått på sideskjørta og den leppa på frontfangeren. Hiver opp noen bilder fra treffe i ålesund og bilen. Tror jeg skal senke bilen rundt 5mm lenger ned framme. EDIT: Veldig vanskelig å framheve gråfargen på bilder dessvere. Syns fargen ser mye råere ut på ekte liksom. min og håvard vibe, håvard, meg
marararius Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Pent Hadde du giddi å skrevet her, eller på PM hvordan du har justert senken? Tenker på hvor mange gjenger du har igjen
sladjan Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Pent Hadde du giddi å skrevet her, eller på PM hvordan du har justert senken? Tenker på hvor mange gjenger du har igjen Bak er det 5gjenger igjen fra å justere den til max høyde, Framme er det 14-15 gjenger til max senk liksom. Fått montert du da? Fikk flytta stabstage?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå