Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, begynner å bli noen, ser ofte turinger med det rundt her i allefall. så mine skal lakkeres i vinter:)

skal ikke gå ned bak å da?

jeg kjører med

235/40r18 bak og 225/40r18 framme. skulle egentlig ha 235/35 bak, men er umulig å få tak i. så spørs om det blir 225/40r18 bak, og 205/40r18 framme til sommern at:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, begynner å bli noen, ser ofte turinger med det rundt her i allefall. så mine skal lakkeres i vinter:)

skal ikke gå ned bak å da?

jeg kjører med

235/40r18 bak og 225/40r18 framme. skulle egentlig ha 235/35 bak, men er umulig å få tak i. så spørs om det blir 225/40r18 bak, og 205/40r18 framme til sommern at:)

Ja, men syns ikke disse felgene kler å være i anna farge desverre. Har sett de i mørkegrå og syns ikke det var noe fint.

Tror ikke det fins 235/35 bak, har ikke sett selv ihvertfall, men jeg skal ikke ha mindre enn 245 bak, er jo ganske greit det, blir litt overkill med mindre syns jeg. Framme trengs 215 minst ihvertfall hvis man skal senke litt uten å subbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg fått montert M3 speil og lister. Ble greit men ikke helt fornøyd med lakken på speila så det skal tas opp igjen.

Monterte også GT-splittera men disse måtte jeg rive da jeg var på Strømstad og de tok ned i overalt, så disse skal på igjen her heime.

Har også vært til sverige en tur, var deilig å komme seg på motorvei, må si jeg misunner dere som bor på østlandet.

Men uansett kjørte rundt 200mil på den turen her og må si det var mine raskeste kjørte mil noen gang :P

Her er noen bilder selvfølgeli med en drit kamera da jeg ikke fant ladderen til speilrefleksen.

P5300023.jpg

P5300022.jpg

P5300021.jpg

P5300019.jpg

Greit å ligge i 120-130km på motorveien.

P5280007.jpg

Forbruket var ikke så verst heller, oslo-ålesund på 6.8 :)

P5310059.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... hvor kjørte du hen i strømstad? jeg kjørte ikke i sentrum da, men jeg slet ikke mye med subbing...

hehe var greit i sentrum men når jeg skulle parkere oppi garasjen bak "systembolaget" :P f.eks. så tok det ned flere plassa, plus jeg var på/i ski kvelden før og der tok det ned noen plasser i sentrume, derfor tok jeg dem av for å ikke miste dem på veien eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja... hehe... det lengst nede jeg var i "sentrum" var nede ved 2 rundkjøring... hehe...

men gøye veier å kjøre fort på :-D

Ja, det var det. Har aldri kjørt nedover selv og ble skikkelig overasket på hvor bra veier var.

Har en video også der jeg testa fra 100-200 :P

Kan hive den opp hvis folk vil se ? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lang er den? 2 minutter :-P haha... neida

Den er faktisk 2min da, men pga. noen jævla lastebiler som prata midt på motorveien :P men brukte litt til til 200 :P

Men siden det er så mange her med 320i er det jo sikkert litt arti å se hehe selv om de fleste har testa ut bilen sin sikkert :P

Her er videoen uansett, :P

http://s134.photobucket.com/albums/q111 ... 300025.flv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har samme uvanen som meg, kjører helt til det bynder å lyse tanken:p

har Stoppet altfor mange ganger, hehe...

Tøff bil ja, stiilig dei xenon lysa du har..Frisker opp bilen ! :D

Hehe, ble litt tomt etter noen mil fra ørsta mot sverige :P

Har aldri stoppet med bmwen, men har sjedd meg en gang før med audien jeg hadde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sjønna, tid du ska selle bilen då?;) Ser no den her ofte, en av dei kulaste e36ane her i Ørsta/volda....Fikk lyst på den !:D

Har noen planer om ny bil, men vet ikke enda. Begynner som lærling på mandag faktisk få se hvordan det blir med penger da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...