Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjempe flott bil !!

ser strøken ut

Takk for det :)

Den er strøken teknisk, men kosmetisk er noen småfeil som må rettes opp i vinter.

Tenkte jeg skulle lakke opp panseret (pga. steinsprut), speila og skifte til original M-fanger framme så kan jeg egentli si meg fornøyd.

Men er som oftest sånn at eieren av en bil ser feil og mangel på bilen sin mens andre ikke gjør det :P

Foresten så har du en flott bil selv, blank og fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe flott bil !!

ser strøken ut

Takk for det :)

Den er strøken teknisk, men kosmetisk er noen småfeil som må rettes opp i vinter.

Tenkte jeg skulle lakke opp panseret (pga. steinsprut), speila og skifte til original M-fanger framme så kan jeg egentli si meg fornøyd.

Men er som oftest sånn at eieren av en bil ser feil og mangel på bilen sin mens andre ikke gjør det :P

Foresten så har du en flott bil selv, blank og fin :)

Den ser vertfall meget pen ut.

Men det er sant at eigeren ser alltid feila.

Men hvorfor skifte til org m fanger, er det så stor forsjel på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser vertfall meget pen ut.

Men det er sant at eigeren ser alltid feila.

Men hvorfor skifte til org m fanger, er det så stor forsjel på dem.

Er ikke stor forskjell nei, men jeg har som sagt tidligere vært borti en bil, fangeren ble limt helt øverst og det viser litt at det ble gjort + den ikke går helt i lag med hjulbuen liksom. En liten detalj som jeg irriterer meg over. :P

begynner å bli lekker nå! Må si jeg liker den lakken jevli godt:) passer godt de felgene(samme selv, men passer bedre på din)

Takk for det lloydsb :)

Syns felgene passer bra på din også jeg. Alle e36 kler godt hartge felgene faktisk så lenge det er 9.5 bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo få tatt bilder fra siden slik at vi kan se høyden på bilen :wink: Hvor bestilte du? Send meg gjerne link til siden på PM

Her er et bilde nesten fra siden hehe :P Gleder meg til å få på hartge felgene nå, kommer i slutten av neste uka :D

sender deg en pm straks ;)

58obtjasfireik55ahj9.jpg

æ å vil ha! :D link? har de til coupe?:) utrolig fin bil du har, skal lese hele greia :D send gjerne linken på PM om du gidder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...