Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

Kan fort være at du har gjort det ja!

Leverte inn spilleren til Larsipan på forumet, etter at han stekte utgangene på spillern sin!

Fant ut at han ikke hadde jordet forsterkeren ordentlig og der for var nærmeste jord utgangen på spilleren! Fortgjort å begå sånne feil!

Men har du prøvd med en annen spiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan fort være at du har gjort det ja!

Leverte inn spilleren til Larsipan på forumet, etter at han stekte utgangene på spillern sin!

Fant ut at han ikke hadde jordet forsterkeren ordentlig og der for var nærmeste jord utgangen på spilleren! Fortgjort å begå sånne feil!

Men har du prøvd med en annen spiller?

Ja, kan hende at det er det som er problemme hos meg også :S

Hvor mye koster det å fikse noe sånt evt?

regner med at minusen ikke går videre direkte på kretskortet men i spillerens "karoseri" ? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, går rett til minus altså jord!

Larsipan fikk det på garantien til bilradiospesialisten ettersom dette problemet hadde skjedd før.

Han på bilradiospesialisten sa også at det var lurt å jordet ''karosseriet'' til cd-spilleren på samme sted som du jordet forsterkere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, går rett til minus altså jord!

Larsipan fikk det på garantien til bilradiospesialisten ettersom dette problemet hadde skjedd før.

Han på bilradiospesialisten sa også at det var lurt å jordet ''karosseriet'' til cd-spilleren på samme sted som du jordet forsterkere ;)

Skal ta og prøve med annen spiller, jævla irriterende for alt funker bra, og lyden ble bare sjuk etter at jeg monterte frontsette. Bassane slo veldig bra også faktisk, selv om jeg egentli ikke er ute etter mye bass og risting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt skjer, småting du egentlig ikke tenker over kan ødelegge mye for deg.

Lukket eller åpen kasse du har? når du har sedan liksom :P

jeg har lukket kasse. egentli 2småe kasser som sitter på hver side bak også har jeg skihull i midten så kommer trykk der.

15l innvendig ca. veldig småe kasse :P

Forsterkeren ligger mellom kassene.

Her er tegninga jeg gikk ut ifra:

basskasse.jpg

sdasdds.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer om å sette i 2.5 da Sladjan?

Har tenkt på det lenge nå, men jeg trenger ikke mer enn 150hk akk no.

Kansje jeg putter oppi en 323, m52b25 motor til neste vinter, mange sier at den er like rask som 325 selv om den er strupa ned.

Foresten? kjenner jeg deg? ser du snakker om larsipan osv. og de er fra hemne, har bodd i hemne i over 3år jeg faktisk hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har endelig kjøpt meg bil for noen uker siden..

P1130078.jpg

V.S.

bmwe36.jpg

10/10 :D Satan.. Du har helt klart brukt den kloke delen av hodet på denne bilen! Grattis.

Dette er én av VELDIG få E36 sedan jeg har lyst på! Helt nydelig bil :)

Støtter deg fullt ut i disse ordene, Torek! Er tydelig at på denne bilen er "fasiten" blitt fulgt til punkt og prikke 8) Aldeles nydelig E36! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...