Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, du kjenner meg!

Bernt Kristian Gundersen heter jeg, gikk i klasse med alex i 10'ende.

Var også endel sammen med deg når du var sammen med Elisabeth.

Det er deg altså ;)

Bra du valgte rett merke ihvertfall 8)

jeg er også fra hemne, mener du gikk i klassen min i 2006? Grunnkurs Mekaniske fag ved Hemne Videregående ? :) Stig heter jeg btw :P

Beklager offtopic :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, du kjenner meg!

Bernt Kristian Gundersen heter jeg, gikk i klasse med alex i 10'ende.

Var også endel sammen med deg når du var sammen med Elisabeth.

Det er deg altså ;)

Bra du valgte rett merke ihvertfall 8)

jeg er også fra hemne, mener du gikk i klassen min i 2006? Grunnkurs Mekaniske fag ved Hemne Videregående ? :) Stig heter jeg btw :P

Beklager offtopic :P

Sant det, såg tråden din men var ikke sikker på om det var deg. hehe

Lenge sia jeg bodde i hemne nå begynner å glemme ting :P

Ser ut som om at det er bra bmw miljø der, ganske bra for en liten plass, treff hver dag på øra? hehe

Ellers så har jeg bestilt en haug med understellsdela, gruer meg nesten til å montere alt, for det er foringa og ledd og alt til hele understelle :roll:

Bestilte polyflex foringa alt jeg fant , kjøpte mtech stabstag 25,5 framme og 18mm bak(håper disse mm las merkes på bilen) osv osv. kan hive opp bilder når delene har komt. Blir nok noen lange kvelder på meg når alt dette kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig kjøpt meg bil for noen uker siden..

P1130078.jpg

V.S.

bmwe36.jpg

10/10 :D Satan.. Du har helt klart brukt den kloke delen av hodet på denne bilen! Grattis.

Dette er én av VELDIG få E36 sedan jeg har lyst på! Helt nydelig bil :)

110% enig!

Jeg har ikke sett mange e36'er som har samme kaliber som denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kjenner meg!

Bernt Kristian Gundersen heter jeg, gikk i klasse med alex i 10'ende.

Var også endel sammen med deg når du var sammen med Elisabeth.

Det er deg altså ;)

Bra du valgte rett merke ihvertfall 8)

jeg er også fra hemne, mener du gikk i klassen min i 2006? Grunnkurs Mekaniske fag ved Hemne Videregående ? :) Stig heter jeg btw :P

Beklager offtopic :P

Sant det, såg tråden din men var ikke sikker på om det var deg. hehe

Lenge sia jeg bodde i hemne nå begynner å glemme ting :P

Ser ut som om at det er bra bmw miljø der, ganske bra for en liten plass, treff hver dag på øra? hehe

Ellers så har jeg bestilt en haug med understellsdela, gruer meg nesten til å montere alt, for det er foringa og ledd og alt til hele understelle :roll:

Bestilte polyflex foringa alt jeg fant , kjøpte mtech stabstag 25,5 framme og 18mm bak(håper disse mm las merkes på bilen) osv osv. kan hive opp bilder når delene har komt. Blir nok noen lange kvelder på meg når alt dette kommer :P

Hehe, ja er en stund siden, er bra med BMW her ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..kor store e dem høytalerne dine framme? og hvordan skal du montere dem? har du bilder og instruksjoner? har foresten en hel sedan nesten hel 320 vist du trenger noe deler. sølvgrå den også er ikke sikker på fargekoden da men..står hjemme i ålesund

De er 5,25", samme som originalt. Men diskantene er ganske store i forhold til originale, så jeg måtte modifisere litt der(bare i det plast dekselet diskanten satt i fra før liksom). Kan hive opp bilder av det vis du er interesert i å se hvordan jeg gjorde det med diskantene altså?

Trenger skinn viss du har :)

Sperre diff fra 325 og m52b25 motor hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en SINNSYKT rå bil du har fått til! Mye å se opp til her ja! :D

Takker :)

Lite update her, venter på deler fra koed, mangler noen foringer og sånn.

Begynner å glede meg noe sykt til vår, blir kjekt å slipe og kjøre på disse skitne veiene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må indrømme at jeg når jeg så bilde på side 1 hadde jeg aldri trodd at den skulle bli så fin,rå,strøken! som den har blitt :D hvor mye penger har du brukt på denne bilen egentlig? :)

Bra du liker den ;)

Brukte så mye penger til at jeg tviler på at det blir salg på denne, kansje jeg beholder den og ser tilbake i tid om 20år og tenker at dette var min første bmw.

er ikke mye som skal til nå før jeg er fornøyd, større motor, skinn og ny lakk hehe :P men tar det som det kommer da motor og lakk koster mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må indrømme at jeg når jeg så bilde på side 1 hadde jeg aldri trodd at den skulle bli så fin,rå,strøken! som den har blitt :D hvor mye penger har du brukt på denne bilen egentlig? :)

Bra du liker den ;)

Brukte så mye penger til at jeg tviler på at det blir salg på denne, kansje jeg beholder den og ser tilbake i tid om 20år og tenker at dette var min første bmw.

er ikke mye som skal til nå før jeg er fornøyd, større motor, skinn og ny lakk hehe :P men tar det som det kommer da motor og lakk koster mest.

Første bilen jeg hadde var en e36 318is, det var litt rust i skjermene, og noen små flekker rundt om kring, hadde hele bilen fra hverandre, fikk en fyr til å sveise og en proff lakerer som er venn av meg til å lakke. ble kjempe bra! men det kom på 20 k, så lakk er ikke billig:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakken jeg ventet på fra koed.

Kom en del deler jeg manglet, mangler bare foringer til bærebroa bak nå, handler det på Gs siden koed ikke hadde inne, da har jeg alt av understellsdelene :)

Bakstillinga blir demontert først, sandblåst og grunna med industrigrunning og mala med hamerite.

Skal tektylere mens den er nede og jobbe meg framover og skifte alle delene.

Har kjøpt nye reimhjull til motoren også, så da tar jeg og skifter de når jeg er ferdi med understellet samtidig med ny servo olje og nye reim.

Begynner å glede meg til vår nå.

I dag skifta jeg pakningen på førerdøra(var litt dårlig) samtidig ble eblemer i sidelistene bytta ut, de kommer fra en m3 så var m3 emblem der(dekaltrimming jeg dreiv med her) hehe

26012010790.jpg

Kyllingstrimler, noen?

26012010791.jpg

Ny deler + Mtech stabstag 25,5framme og 18mm bak

26012010793.jpg

Ny vs gammel emblem

27012010798.jpg

Ny og gammel pakning

27012010799.jpg

Skapet mitt på jobben fult i bildeler hehe, tror ikke sjefene hadde likt det heelt :P

26012010794.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med stereon da?

endelig så kan jeg si at jeg er fornøyd.

var plaga med støy lenge nå, måtte slipe ned malinga der jeg kobla minusen sånn den fikk bra jording jording.

Ble skikkelig god lyd, spiller høyt nå, og 10" bassene slår raskt og presist akkurat sånn som jeg liker det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...