Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

Så ut til å være et meget gunstig eksemplar å bygge på :)

Med planene du har nå så vil den nok se bra ut.

Artig å se at det er e36 modeller som er over 95 modell også, de aller fleste her i norge er jo under dette med m50 motor.

Hvordan opplever du den 2Liter motoren med vanos? De fleste av oss er vel enige at m50 uten vanos er litt treig i starten med yter ok med litt turtall. Men vet ikke hvor mye den vanosen har å si, hva synes du? :)

motorene har jo samme 0-100 så det kan jo ikke være stroe forskjellen... m52 må jo være treg på høyt turtall da :lol:

Ja, er jo en grei utgangspunkt. Ikke mange som er over 95 nei. Har aldri prøvd en me m50 for å si det sånn. Men synes bilen går meget bra. prøver å la være å kjøre den på mer en 3000rpm, men det skjer av og til :) Men den liker å bli kjørt på høye turtall virka det som hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det skjer jo ikke noe før 4000 :-P hehe... bare å få frest utav den av og til når den er god og varm... det har den godt av!

JA det blir den og får den av og til, men gir aldri på før motoren har varma seg opp.

Kunne tenkt meg å putte en b25 eller b28 i den en gang, men regner med det blir bare rene utgifter... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mest bunndraget jeg var etter om det er en del bedre på m52 motoren.

Det sies vel at vanos skal øke toppefkten og, men kan ikke helt se det har vært tilfellet på noen av motorene enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STRØKEN da :)

Takk :) Skal ikke si noe annet en strøken om din 318is heller ;) Utrolig fin og støken bil ;)

Liten update:

M-fangera ble lakkert i dag og det blir montering i morgen.

Har vært nede i noen timer nå og demontert originale fangera så nå er det klart for montering av Mfangera.

Kommer bilder i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du bare skaffe deg doble potter bak, så begynner det å bli bra :) Ser så mye bedre ut med noen doble enderør, særlig med litt mer sølvfarge enn den orginale rustfargede hehe

Hehe, det er neste. Skal kjøpe meg en universal til jeg har fått bedre råa til scorpion. Det blir 2x3" ;)

Ser ikke ut med den stygge potta som er på nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pent ;) Må bare få senket den nå, og sagt ifra om du er fornøyd med senkesettet! :D

takk takk.

Justerbart blir montert på tirsdag eller onsdag neste uke. :)

ser fram til det nå.

Men lurte på angående sideskjørt? er det en DIY en plass? og holder disse klipsene som fulgte med ? det er ikke originale skjørta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...