sladjan Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Supert! skjønte nesten at det måtte være noe med jordinga, skal en del til får å ''steike'' utgangene på spilleren! Bare få montert delene du fikk i posten så er du vell i boks eller? ja, var bare jeg som har missforstått litt her vettu Hadde ikke peiling på hva jeg snakket om en gang hehe Snakka litt med en på bilradiospes her i bergen og kom fram til det med jordinga Ja, gleder meg til å begynne egentli. har lyst å godkjenne senkesette sånn jeg har det i orden. Venter bare på at vi får litt mer plass på jobben sånn jeg kan ha bilen der i noen dager, er en del jobb å ta ned bakstillinga, sandblåse, og lakke egentli...men ordner seg Kommer masse bilder når jeg har begynt ;D Kjøpte meg linselykter også nå, blir litt finere håper jeg. Mangler ny Mfront, felger, og en skikkeli polishing av bilen så er jeg i boks for året her Her er noen bilder til som Frode la ut for litt sia: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Fortsatt endel jobb igjen altså! Har du en anne bil i tillegg til bimmern? ettersom du skal gjøre endel med bakstillinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Fortsatt endel jobb igjen altså! Har du en anne bil i tillegg til bimmern? ettersom du skal gjøre endel med bakstillinga? Kosejobb Nei en bil til har jeg ikke råa til , kjører bare firma bil til jeg er ferdi trenger rundt 3-4 dager så tror jeg bakstillinga er ferdi. begynne torsdag og jobbe godt fram til mandag. Regna med det blir litt stress når bakstillinga skal oppigjen, så da tror jeg han Aleks kan hjelpe til litt, ellers så liker jeg å jobbe alene på bilen å ta tid sånn alt blir gjort ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 veldig fin sedan, faktisk en av de fineste jeg har sett.. hvordan ble lyden med potta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 veldig fin sedan, faktisk en av de fineste jeg har sett.. hvordan ble lyden med potta? Lyden ble perfekt for mine øre. Ikke for mye bråk og super behagelig å kjøre med , samtidig så er lyden der hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Addy92 Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 Må få på noen andre felger, så blir det bra vettu! JA, Kjøpte meg hartge 8.5x18 9.5x18, kommer neste helga en gang blir nice å få de på. Bestilte felgene henn da? Likte dem må jeg si pris på dem var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Hehe kjøpte de for nesten et år siden av elingsen her på forumet. Du har de felgene hos GS bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Ferdig med Bakstillinga nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Ferdig med Bakstillinga nå da? nei, har ikke gjort noe enda. venter til garasja som vi nå bruker som lager blir tømt, er en del paller som ska ut til kunder. Skal ta og bytte litt deler på motoren nå på lørdag, toppdekselpakning, olje, servoolje, reimene og reimhjulene. er ikke stress det med bakstillinga, målet er å fikse det før mai så har god tid foreløbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 Hehe, null stress altså! Syns du skal begynne å se etter større motor! det syns jeg bilen fortjener! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 Hehe, null stress altså!Syns du skal begynne å se etter større motor! det syns jeg bilen fortjener! har en liten plan om det også en m52b25 småmodifisert tror hadde vært perfekt for meg Får ta det til vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Februar 4, 2010 Share Skrevet Februar 4, 2010 Før sommeren heller;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Denne ble strøken! Kan du si meg hva som er gjort utvendig, og hvilke felger det er? Orket ikke lese hele tråden :' ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Nydelig bil, deilige bilder Godt jobba og stå på! Fått ferdig basskassene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Strøken bil:D stå på Bodde vel i Hemne for noen år siden også du, kommer ikke dit å viser frem bilen snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå