Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

Supert! skjønte nesten at det måtte være noe med jordinga, skal en del til får å ''steike'' utgangene på spilleren!

Bare få montert delene du fikk i posten så er du vell i boks eller?:P

ja, var bare jeg som har missforstått litt her vettu :P Hadde ikke peiling på hva jeg snakket om en gang hehe

Snakka litt med en på bilradiospes her i bergen og kom fram til det med jordinga :P

Ja, gleder meg til å begynne egentli. har lyst å godkjenne senkesette sånn jeg har det i orden.

Venter bare på at vi får litt mer plass på jobben sånn jeg kan ha bilen der i noen dager, er en del jobb å ta ned bakstillinga, sandblåse, og lakke egentli...men ordner seg :)

Kommer masse bilder når jeg har begynt ;D

Kjøpte meg linselykter også nå, blir litt finere håper jeg.

Mangler ny Mfront, felger, og en skikkeli polishing av bilen så er jeg i boks for året her :)

Her er noen bilder til som Frode la ut for litt sia:

4189240745_a70733fc87_b.jpg

4189239523_56d03a8fc9_b.jpg

4190000004_821ca9f9c8_b.jpg

4190000820_f3b148c790_b.jpg

4189239157_acaa7c220b_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fortsatt endel jobb igjen altså!

Har du en anne bil i tillegg til bimmern? ettersom du skal gjøre endel med bakstillinga?

Kosejobb :)

Nei en bil til har jeg ikke råa til :lol: , kjører bare firma bil til jeg er ferdi :P

trenger rundt 3-4 dager så tror jeg bakstillinga er ferdi.

begynne torsdag og jobbe godt fram til mandag. Regna med det blir litt stress når bakstillinga skal oppigjen, så da tror jeg han Aleks kan hjelpe til litt, ellers så liker jeg å jobbe alene på bilen å ta tid sånn alt blir gjort ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med Bakstillinga nå da?:)

nei, har ikke gjort noe enda. venter til garasja som vi nå bruker som lager blir tømt, er en del paller som ska ut til kunder.

Skal ta og bytte litt deler på motoren nå på lørdag, toppdekselpakning, olje, servoolje, reimene og reimhjulene.

er ikke stress det med bakstillinga, målet er å fikse det før mai så har god tid foreløbi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...