Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

Denne ble strøken! Kan du si meg hva som er gjort utvendig, og hvilke felger det er? Orket ikke lese hele tråden :' )

Står alt på første sia, mtech plast og felga. ikke noe annet utvendig egentli...

Nydelig bil, deilige bilder :D Godt jobba og stå på! Fått ferdig basskassene?

Kassene ble ferdi for lenge sia men klarte å sprenge subbene så nå må jeg lage ny kasse, siden jeg skal ha nye subber som krever mer volum, tenkte på infinity reference 10" no.

Strøken bil:D stå på :D:D

Bodde vel i Hemne for noen år siden også du, kommer ikke dit å viser frem bilen snart da? :P

Takker, tenkte å ta meg en tur til trøndelag men får aldri tid til det da det alltid er noe annet som kommer opp. Hvem er du da? ;)

KOmmer en update senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilken vei har du plassert kassene?

Holder på å bygge min første nå, 2 stk 12" i hver kasse.

Har hørt at det beste er å sette dem med elementene inn mot kupeen.

Hvordan var lyden hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ble strøken! Kan du si meg hva som er gjort utvendig, og hvilke felger det er? Orket ikke lese hele tråden :' )

Står alt på første sia, mtech plast og felga. ikke noe annet utvendig egentli...

Nydelig bil, deilige bilder :D Godt jobba og stå på! Fått ferdig basskassene?

Kassene ble ferdi for lenge sia men klarte å sprenge subbene så nå må jeg lage ny kasse, siden jeg skal ha nye subber som krever mer volum, tenkte på infinity reference 10" no.

Strøken bil:D stå på :D:D

Bodde vel i Hemne for noen år siden også du, kommer ikke dit å viser frem bilen snart da? :P

Takker, tenkte å ta meg en tur til trøndelag men får aldri tid til det da det alltid er noe annet som kommer opp. Hvem er du da? ;)

KOmmer en update senere i dag.

Jøran Hagen heter jeg, 1990 mod:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken vei har du plassert kassene?

Holder på å bygge min første nå, 2 stk 12" i hver kasse.

Har hørt at det beste er å sette dem med elementene inn mot kupeen.

Hvordan var lyden hos deg?

Har kassene helt inntil setene bak, subbene står mot bagasjelokket. Har alltid hatt de sånn, både 12" jeg hadde før og 10" som jeg sprengte no :P

Jeg syns det funka fint. Men jeg har skihull så det hjelper på.

///Mordi: Okei. Vet ikke akkurat hvem du er men sånn ca. og kansje jeg tar feil da også :P hehe

Flott bil du har foresten, 7serie er høyt oppe på ønske lista. Men da litt nyere 2004+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken vei har du plassert kassene?

Holder på å bygge min første nå, 2 stk 12" i hver kasse.

Har hørt at det beste er å sette dem med elementene inn mot kupeen.

Hvordan var lyden hos deg?

Har kassene helt inntil setene bak, subbene står mot bagasjelokket. Har alltid hatt de sånn, både 12" jeg hadde før og 10" som jeg sprengte no :P

Jeg syns det funka fint. Men jeg har skihull så det hjelper på.

///Mordi: Okei. Vet ikke akkurat hvem du er men sånn ca. og kansje jeg tar feil da også :P hehe

Flott bil du har foresten, 7serie er høyt oppe på ønske lista. Men da litt nyere 2004+

Må vel kjøpe meg en nyere 7-serie når pengene strekker til jeg også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så kommer det en update.

Jobba noen timer med bilen i går, det som ble gjort/skiftet:

-toppdekselpakning

-reimhjulene

-reimer

-olje og olje filter

-servoolje

-Toppdekselet demontert, mye styr å demontere egentli, spesielt pga. den skuren som ligger helt bak på høyre sia, var vanskelig å komme til spessielt med moment nøkkel når det skulle skrues fast.

06022010808.jpg

-De gamle pakningene, tørre og harde.

06022010809.jpg

-Måtte ta av vifta for å komme til reimene og sånn. Gikk forsåvidt greit med tanke på plass etter at vifta var demontert.

06022010816.jpg

-Nye vs. gamle reimhjul, Den exentriske var i dårligst stand...

06022010813.jpg

-Motorrens som jeg ble anbefalt av en kar i resepsjonen på GS måtte bare prøve den selv om den kosta 370kr :P, kan ikke si det kom masse drit ut. Men oljen var mørkere enn hva den var på peilepinnen rett før.

34540.JPG

-Ny olje og ny servoolje venter sin tur :)

06022010817.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde du demontert topplokket før og etter du hadde på rensestoffet, så lover jeg du hadde sett forskjelt.

brukte Tunap i mangen år på det forige verkstedet jeg jobbet på. der prøvde vi det før og etter trikset. good shit.

Ja, var det han sa han på Gs også :)

Har nå bestilt de gromeste felgene man kan ha på e36 etter min mening :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått solgt gammle felgane dine??

De har jeg solgt for lenge sia ja :)

Tipper OZ Mito ? :)

hehe er nok ikke OZ mito, er ikke så dyre felger jeg handlet bare så det er sagt :D

Håper på å få de til fredag da :)

var og skifta til linselykter i sta, skifta også til 5000k pærer pga. 6000k ble litt for blått syns jeg. Ble nesten litt gult nå med 5000k. #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...