Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser bra ut dette :) du har fått deg eit utruligt bra eksemplar av ein e36 :) savner synet av bilen i Ørsta .

takker for de. Blir nok å sjå i ørsta igjen . Men he blitt for lite av de no pga alt for mye anna som dukker opp i helgane.

Veldig gjennomført denne e36'en din...:) Blir nok meget bra med nyefelgene og,måtte det bare bli vår snart...:)

Takker for de jås.

Gleder mej til vår for å si de sånn. Regna me å fikse alt småplukk.

Bestemte mej for 205/35R18 og 225/35R18 i år så då bli de enda mer senk. :D fikk ikkje senka så mye pga. dekkene i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt med bakstillinga i dag.

I morgen blir det demontering i småbiter+sandblåsing. Planen er å lakke på lørdag og montere alt av nye foringer osv. søndag. Får hjelp av brodern så dette bør gå greit.

Laster opp et par bilder :

Klar til demontering

DSC00867.jpg

Bakstillinga demontert

DSC00873.jpg

Ser greit ut under, blir å vaske og pusse litt og ta et eller to strøk med tektyl.

DSC00874.jpg

Bilen står å venter på mer :)

DSC00876.jpg

Det var det for i dag. Nå blir det å slappe av litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringer frem minner fra våren det her ja :P

Ja, ikke akkruat de beste minnene bortsett fra følelsene etter at det ble ferdig ? hehehe

Blir herlig med nye foringer tenker jeg. :) Ca hvor lang tid brukte du på å sleppe ned bakstillinga?

Brukte vell rundt 4timer. Første gang jeg gjorde de så var veldig forsiktig. Plus at jeg brukte litt tid på å dra ut handbremseslangene, viste ikke helt hvordan til å begynne med...

FIkk gjort litt idag også. TOk fra hverandre delene og tok ut alle foringer bortsett fra de på diffen, de skal ikke skiftes(har planer om en annen diff)

I morgen blir det sandblåsing og vasking under bilen, samt lakking og tektylering. Håper bare jeg rekker alt.

Delene demontert:

19022010844.jpg

Måtte dreie litt for å ta ut foringene i svingarmene:

19022010845.jpg

19022010846.jpg

19022010847.jpg

Pressa:

19022010847.jpg

alle foringer ut :

19022010848.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke oppdatert noe i mellomtia men er nå ferdi med bakstillinga.

Absolutt alt av foringer skiftet + ny olje til diffen.

Prøvekjørte bilen i dag og den krenger mindre merket jeg med en gang, gjor seg med 18mm stag bak regner jeg med.

I morgen begynner jeg på forstillinga, skifte alt av foringer der, mtech stabstag og justerbare topplagera.

Har også bestilt hjulstillingskontroll på tirsdag, så da blir det å ta det og kjøre ned på biltilsynet og godkjenne senkesettet.

DSC00879.jpg

DSC00886.jpg

Tektylerte i begge hjulbuene bak. Calipere skal få seg en omgang senere før vår en gang, sammen med de framme...

DSC00887.jpg

Ny diffolje

DSC00881.jpg

Begynte å montere i hop kassa bak. Blir å handle inn nye subber, pga disse er sprengt som dere sikkert ser :D

DSC00889.jpg

Sånn sto bilen da jeg forlot den i går kveld(kolega sin 760 turbo koser seg i garasja med bmwen) hehe

DSC00895.jpg

Og til slutt så har jeg fått felgene jeg ventet på :D

DSC00883.jpg

DSC00884.jpg

DSC00885.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...