Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må være en god følelse dette her!;) Vakkert arbeid og særdeles pen farge!

Må vel ned me bakstilling snart selv, har en ulelyd ved høy hastighet når jeg slipper pedalen.. skal visst være foringer og tullball som lager den lyden. Merket noe av det du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være sånn ja! :) Fikk ikke justert min nok bak, siden jeg ikke hadde slike camber-justeringsstag fra f.eks GS. Men ble da bra fordet. :) Ble aldri til at jeg fikk godkjent senkesettet, noe jeg hadde veldig lyst til.

Ja, greit å ha alt på stell :D

Må være en god følelse dette her!;) Vakkert arbeid og særdeles pen farge!

Må vel ned me bakstilling snart selv, har en ulelyd ved høy hastighet når jeg slipper pedalen.. skal visst være foringer og tullball som lager den lyden. Merket noe av det du?

Ja, ble en del arbeid, over en uke med arbeid, gikk noen timer. Nå er jeg lei hehe

Nja, har ikke merket noen lyder. Må sies at foringene mine var ganske bra :P eneste jeg hadde var en dunkelyd på høyre sida bak, svingarm foringen der var gåen.

Vet ikke hva foring som kan lage sånne lyder jeg :S er ikke noe med diffen vell, eller lagera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser lovendes ut ditte sladjan 8)

helde på å demontere bakhjulstillinga både ej å sindre, skal vell gjøre akkurat det samme som du holder på med:P

bare økonomien som bremsa frammgongen litt :?

blir bilen å se i april måned i ørsta eller?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Slik skal en E36 se ut! Gikk 9,5" felg på uten valsing?

Gikk fint med 9,5" ja. riktig impress så går det ;)

Ser lovendes ut ditte sladjan 8)

helde på å demontere bakhjulstillinga både ej å sindre, skal vell gjøre akkurat det samme som du holder på med:P

bare økonomien som bremsa frammgongen litt :?

blir bilen å se i april måned i ørsta eller?:D

takk for de Vidar.

Mye styr, men bakstillinga på e30 "ser" litt enklere ut :P

Ja, kjedelig å ikkje ha råa. Skulle hatt litt penga til lakk og motor her :P

Men dere begge to er jo ferdig med det store så er jo bare kos igjen hehe

Vet ikke om jeg skal til ørsta i april men skal prøve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulighet for at jeg såg bilen din kjøre først av folkestad ferga ista?

Ja, viss de va i ettermiddagen i dag så var det meg :P

Kjørte til Bergen. Bilen er foresten en drøm å kjøre og ligger som bare det på veien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med TA technix på langkjøring ja? Lover bra ;)

Det med at du måtte ha justerbar camber foran.. er dette et must? Eller er det hvis man senker mye? Jeg ser for meg at jeg kommer til å senke 40-50 foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med TA technix på langkjøring ja? Lover bra ;)

Det med at du måtte ha justerbar camber foran.. er dette et must? Eller er det hvis man senker mye? Jeg ser for meg at jeg kommer til å senke 40-50 foran.

Jeg kan faktisk ikke si meg noe annet enn 3xfornøyd. Utrolig bra til så lite penga altså!

Scana inn hjulstillingene jeg tok.

Her er den fra i fjor sommer. Sånn var det uten camber/caster justeringer framme og uten camber bak, fikk justert bare spissinga(sliter så og si ingen dekk sånn) men får ikke det godkjent.

Det skal gå å justere casteren med exentriske foringer framme. Camber er det ikke mye å gjøre med uten platene...

img011.jpg

img012.jpg

Her ser du hjulstillingen jeg tok på tirsdag. Her er det justert sånn at bilen sliter minst mulig dekk, ingen negativ camber eller noe. Det ble tatt i betrakning at ingen satt i bilen da de ble justert osv. de fleste har vell litt negativ camber med vilje, gadd ikke det jeg skal kansje ha litt når sommer felgene skal på.

img013.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg har ikke så god tenkisk innsikt på de tallene der, men dette er noe som vil skje uansett senkesett, eller har det noe med technix settet å gjøre? Hvor mye tror du at du har senket foran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...