Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

De klipsene jeg fikk med holdt ikke i helvette, så jeg limte fast skjørtene mine, og skrudde de fast under... Ble bra det :)

Så du slapp å borre ? utenom under? :)

hvordan limte du de? er di helt inntil kanalene egentli? Og hva lim du brukte ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Borret ett hull, men skjønte at det ikke kunne være mulig med de klipsene, de knakk og gikk i stykker, så fylte igjen det hullet, og limte de innat.. Brukte Trans7.. Fylte endel lim inni skjørtene, og litt på kanalene, må ha hjelp av et par kamerater.. Festet begge samtidig.. Tok de innat, og tok jekkestropper rundt bilen liksom.. Inn mellom dørene, og under bilen, for å holde skjørtene innat. Stod over natta, og de satt som faen etterpå.. Sitter like godt enda :) Borret bare et par hull under ja, og i bak-kant av skjørtene, så er det vel 2 skruer...

Edit: De er helt inntil kanalene ja, men foran så er de vel nesten en cm. for lange :\ Må finne på noe å få gjort der, det irriterer meg. Tror ikke det er noe folk legger godt merke til om de ikke vet det men.. Kjøpte skjørtene fra ST-import.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borret ett hull, men skjønte at det ikke kunne være mulig med de klipsene, de knakk og gikk i stykker, så fylte igjen det hullet, og limte de innat.. Brukte Trans7.. Fylte endel lim inni skjørtene, og litt på kanalene, må ha hjelp av et par kamerater.. Festet begge samtidig.. Tok de innat, og tok jekkestropper rundt bilen liksom.. Inn mellom dørene, og under bilen, for å holde skjørtene innat. Stod over natta, og de satt som faen etterpå.. Sitter like godt enda :) Borret bare et par hull under ja, og i bak-kant av skjørtene, så er det vel 2 skruer...

Edit: De er helt inntil kanalene ja, men foran så er de vel nesten en cm. for lange :\ Må finne på noe å få gjort der, det irriterer meg. Tror ikke det er noe folk legger godt merke til om de ikke vet det men.. Kjøpte skjørtene fra ST-import.

Tror jeg også går for det samme, er ikke så keen på å borre i kanalene. 2-3hul er greit men ikke alle disse klipsa .

Syns jeg sjekka det med lengda på mine da mange klager på det. de var ikke for lange heldighvis.

Hvor får jeg kjøpt Trans7 da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Han på Mekk sa det var samme, bare ta Trans7 var gjennomsiktig.. Men stemmer vel det da. Men løsner de er det ikke værre enn å feste på nytt så :)

Høres bra ut det :)

Du har ikke kjørt ut bilen fra garasja enda eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke her :\ Er et par grader bare, og bare søle og drit. Og masse støv og smågrus på veiene.. Får vente til det blir litt bedre. Snøen ligger fortsatt utenfor der bilen står også.. Men om et par uker tenker jeg mye er gjort :)

Har ikke sett snøv på lenge her i ålesund, er jo nesten ikke snøv på fjell heller. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...