Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker så mye for hyggelige komentarer :)

Er blitt sinsykt fin bilen din nå, stor forsjel fra første siden . fortsett slik .

Ble ganske strøkent med nye bremser og lakerte calipere.

Nesten som eg lurer på å lakere min om til grå.

Takker nøstbakken, er ikke mye mer jeg skal gjøre med den, det meste er gjort hehe

Men vurderer å bygge om til 323 og bytte til m50 innsug, da får man rundt 200hk.

Men litt usikker på hvordan det blir å selge bilen igjen en dag som er ombygd.

Ja, gjør seg veldig med lakkering av calipere. Før kunne kan nesten ikke se de :P

Ser litt etter grått sportskinn, men er vanskeli å finne noe strøkent.

De m-listene ? Passer de rett på min 318i m40 eller må de moddes på noe måte ? :) Er de bredere enn de orginale?

Btw.. Et stk veldig strøken bmw ;D Keep up the good work ;) Kommer til å følge med på denne c :)

Takker du :)

De listene på dørene du tenker på ? Passer rett på ja, samme hull og alt.

Hvordan var nye skivene i forhold til det originale? Og hvilken skiver er dette? Kanskje vært intressant og prøvd ut desse. Ser du ikke har skrevet noe om de så, da må det har vært skuff.. Neida ;)

Flott du legger sjela i bilen :) thumbs-up!

Dette er ebay skiver, produsert i england. KOstet meg hele 1600kr for alle skivene.

Så langt er jeg super fornøyd, biter og bremser mye bedre med de nye skivene/klossene.

SKal kjøre 70mil i løpet av helgen så kan komme med en tilbakemelding da, klossene må slite seg til skivene før man får full effekt.

Her er linken til han som selger disse. Er mange som handler av han og ut ifra tilbake meldinger så virker det som tusenvis av folk er fornøyd. http://cgi.ebay.co.uk/E36-325-325i-Fron ... 4399a96933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var nye skivene i forhold til det originale? Og hvilken skiver er dette? Kanskje vært intressant og prøvd ut desse. Ser du ikke har skrevet noe om de så, da må det har vært skuff.. Neida ;)

Flott du legger sjela i bilen :) thumbs-up!

Dette er ebay skiver, produsert i england. KOstet meg hele 1600kr for alle skivene.

Så langt er jeg super fornøyd, biter og bremser mye bedre med de nye skivene/klossene.

SKal kjøre 70mil i løpet av helgen så kan komme med en tilbakemelding da, klossene må slite seg til skivene før man får full effekt.

Her er linken til han som selger disse. Er mange som handler av han og ut ifra tilbake meldinger så virker det som tusenvis av folk er fornøyd. http://cgi.ebay.co.uk/E36-325-325i-Fron ... 4399a96933

Ja, gi en tilbakemelding på det :) Takk for linken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria Concours Wax, ble anbefalt denne på detailerscluben. Gir en bra finish + den holder lenge.

Er en finfin voks det der. Snakkes vel om at den er på høyden med Swissvax, og holdbarheten er absolutt bra. Lukter ikke så aller verst heller syns jeg :wink:

Forresten, når du skal bruke den vil jeg anbefale å legge på et og et panel og så tørke av. Kan være litt vanskelig å buffe av ellers, så legg tynt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven ja. Det her blir bra.

Kjenner jeg klør i fingra etter å komme meg hjem å begynne på nytt prosjekt når jeg ser det her :P

har du solgt e36en ? siden du snakker om nytt prosjekt ?:D

Victoria Concours Wax, ble anbefalt denne på detailerscluben. Gir en bra finish + den holder lenge.

Er en finfin voks det der. Snakkes vel om at den er på høyden med Swissvax, og holdbarheten er absolutt bra. Lukter ikke så aller verst heller syns jeg :wink:

Forresten, når du skal bruke den vil jeg anbefale å legge på et og et panel og så tørke av. Kan være litt vanskelig å buffe av ellers, så legg tynt hehe

Ja, satser på den er bra som dere sier :D Lukten er jeg ikke så nøye på hehe

tenkte å ta en og en panel og legge på 2lag med den. da tenker jeg det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall fin bil det der! tror GT-splitters hadde gjort bilen perfekt.¨

Forresten, hva er dimmen på dekka dine?

Takker :) Får se hva jeg gjør med splitters, er i grunn 100% sikker på at dette bare vil bringe til at jeg må passe på hver eneste hull i vegen osv osv. bor jo på vestlandet så veistandard er noe helt for seg selv her borte.

Kjører med 215/35 på 8,5 framme og 225/35 på 9,5" felg bak :)

Såg bilen i ørsta tidligare idag :)

Fyfaaen!! Finaste E36en ej he sett :D

Clean :applause:

Takker for det du. Kjekt folk lika bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven ja. Det her blir bra.

Kjenner jeg klør i fingra etter å komme meg hjem å begynne på nytt prosjekt når jeg ser det her :P

har du solgt e36en ? siden du snakker om nytt prosjekt ?:D

Den blir vel solgt iløpet av sommeren regner jeg med. Også kjøper jeg noe nytt etter militæret i 2011 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nett sett gjennom prosjektet ditt på eit par timar no i dag, og må koma med det at du har ein strøken BMW! Einaste eg hadde gjort annleis måtte vori andre felgar, GT-splitterar og DTM-leppa. Og det er ikkje mykje forskjell!

Eg heng meg au på her som lesar, tross du berre har att eit motorbytte :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var bremsene? :)

Bremsene var gode som bare det hehe

Ingen problem som helst, kjørte 80mil siden jeg monterte de nå alt bra så langt. Er bare å handle sier jeg :D

Sladjan! nå syns jeg du skal slenge deg rundt å bytte motor snart!

Få det godkjent i vognkort så er det tut å kjør!

Hehe hva motor ville du valgt da Bernt? 323i med 325innsug skal gi rundt 200hk. Det er i grunn det eneste jeg har vurdert så langt viss det blir bytting.

Få det godkjent skal ikke være problem, tror det skal holde med ventilerte bremser bak, alt anna untatt utvekslinga i diffen er samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...