hypah Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 Utrolig pen sedan du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 28, 2010 Share Skrevet Mai 28, 2010 Overraskende pen sedan du har! Det er 9,5x18 du har bak sant? Hvilket ET er det? takker matss Er 9,5x18 et45. Spacet ut 8mm hver side. Men må nevnes at jeg har valset inn kanten før lakkeringa så fikk litt plass der nå i grunn, rundt 10mm mer plass fikk jeg etter valsinga. Aha! Pent ble det hevrtfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Var nydelig bil Synd det ikke var flere som møtte opp på søndagstreffet idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Sinnsykt fin er den! Mangler bare M3 motor og ett sports interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Nydelig bil,akkurat sånn det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Var nydelig bil Synd det ikke var flere som møtte opp på søndagstreffet idag.. takker for det du! Kjempe fin den m3en din Sinnsykt fin er den!Mangler bare M3 motor og ett sports interiør Takker for det du. M3 motor kommer nok aldri i denne bilen her. Men mulig jeg bytter til m52b25 motor til vinter. Sports interiør kommer vell også, må bare finne grått skinn. Nydelig bil,akkurat sånn det skal være Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjo101 Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 møtte på deg da du sto i kø idag, kom kjørende i motsatt retning, må bare få sagt at bilen er blitt fantastisk rå nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Kjører meg hjem fra byen i helga du da ? Er i Bergen nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 møtte på deg da du sto i kø idag, kom kjørende i motsatt retning, må bare få sagt at bilen er blitt fantastisk rå nå! takker for det du Ka bil kjørte du da? Kjører meg hjem fra byen i helga du da ? Er i Bergen nu hehe det er spørs om jeg ikke er på byen selv og skaper meg HVa gjør du i bergen da? er du her med bilen ? ta en photoshoot ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Som jeg har sagt før. Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Kjører meg hjem fra byen i helga du da ? Er i Bergen nu hehe det er spørs om jeg ikke er på byen selv og skaper meg HVa gjør du i bergen da? er du her med bilen ? ta en photoshoot ? Militæret det gitt :@ Så bilen står nok trygt parkert i garasjen hjemme. Ellers sku vi hatt shoot vettu =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Rå sedan du har der Sladjan!!! Hva slags impress har du på felga? og dekk dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 Rå sedan du har der Sladjan!!! Hva slags impress har du på felga? og dekk dim? takk det samme du felgene er 8,5x18" et38 foran og 9,5x18" et45 bak, jeg bruker 8mm spacer foran og bak, så impress er nå et37 bak og et30 foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Funnet motor da sladjan? Vært fett med 3.2l og vader intriør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 ikke dårlig men åssen er dimma på dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå