sladjan Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Funnet motor da sladjan?Vært fett med 3.2l og vader intriør! BERRRNTTT!!!! skal ikke ha ny motor Foreløbi, få se til seint på høsten. har ikke gjort noe med bilen i det siste, bare vaska den og kjørt! Føles deili å ha en heil bil og ingen liggende deler som skal på! ikke dårlig men åssen er dimma på dekka? Glemte å skrive det med dekka. kjører med 225/35 bak og 215/35 foran. Men kunne i grunn gjerne hatt 245/35 bak, da jeg fikk en del plass etter at jeg valset hjulbuene litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Funnet motor da sladjan?Vært fett med 3.2l og vader intriør! BERRRNTTT!!!! skal ikke ha ny motor Foreløbi, få se til seint på høsten. har ikke gjort noe med bilen i det siste, bare vaska den og kjørt! Føles deili å ha en heil bil og ingen liggende deler som skal på! Skal ikke ha ny motor? når du først har en så strøken bil, hvorfor ikke få den til å gå godt og da? er vell litern på mila som teller hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Skal ikke ha ny motor? når du først har en så strøken bil, hvorfor ikke få den til å gå godt og da? er vell litern på mila som teller hos deg? hehe jeg vil, men pengeboka vil ikke!!! Jeg er ganske så sikker på at en m3 bruker like mye som min bil viss vi skal tenke bensin. Men en m3 motor kommer aldri i denne bilen, så nøye som jeg er klarer ikke jeg å bare putte oppi en m3 motor. Må da bytte om ALT for at jeg skal bli fornøyd. m52b25 eller m52b28 blir sterkt vurdert til høsten. Nå er det sommer, er masse anna å gjøre enn å mekke bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 2.8! 2.8! 2.8! 2.8!!!! Drikke øl og holde dama med selskap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Nydelig sedan! Du har virkelig gjort de rette tingene med bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Meget pen den sedan din. vakre felger Hvordan ble lyktene du kjøpte av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Sinnsykt feit bmw mr! Gleder meg til cruising i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Dette er 1 stk fin e36 sedan. Er mest tilhenger av e36 som sedan eller cab. Har selv en e36 sedan som skal få full m3 optikk snart utvendig,nye felger ++ med skinn interiør innv. o.s.v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 2.8! 2.8! 2.8! 2.8!!!!Drikke øl og holde dama med selskap? ja. bilen har fått alt for mye oppmerksomhet i det siste Takker for komentarene folkens. bra dere liker bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 viewtopic.php?f=6&t=151645 give me a vote Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Pen bil Har du orginal lykter med AE ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=151645 give me a vote Done! Pen bil Har du orginal lykter med AE ? Nei, er ettermontert AE ringer i originale lykter. AE fra biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Hei, har lest igjennom hele tråden din nå sladjan begynte på mandag en utrolig feit denne sedanen din, med alle de rette forbedringene stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Hei, har lest igjennom hele tråden din nå sladjan begynte på mandag en utrolig feit denne sedanen din, med alle de rette forbedringene stå på hehe artig folk tar seg tid til det ER blitt litt dårlig med oppdateringer her. Må få tatt noen bilder snart og hive opp. Blir lite update før høsten tenker jeg, da blir det forhåpentligviss litt gøyere oppdateringer enn småting håper jeg på ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Observerte denne i Bergen Sentrum istad. Meget flott skyss. Frista meg til å få 225 bak selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå