Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Observerte denne i Bergen Sentrum istad. Meget flott skyss. Frista meg til å få 225 bak selv :)

Du såg meg ja! Var og kjøpte meg bab på byen :P

Jeg selv skulle ønske jeg hadde 235/245 bak nå siden jeg har valset hjulbuen litt og fikk mer plass så ble det for mye plass der egentli, små detaljer :P

ville ikke kjøpt 225 igjen ihvertfall hehe

Driver med i bergen da?

Bare velstand med bilen om dagen? :)

Ja, er på tid å gi den en vask men har jobben en del i det siste så rekker aldri til å ta en skikkeli vask :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observerte denne i Bergen Sentrum istad. Meget flott skyss. Frista meg til å få 225 bak selv :)

Du såg meg ja! Var og kjøpte meg bab på byen :P

Jeg selv skulle ønske jeg hadde 235/245 bak nå siden jeg har valset hjulbuen litt og fikk mer plass så ble det for mye plass der egentli, små detaljer :P

ville ikke kjøpt 225 igjen ihvertfall hehe

Driver med i bergen da?

Aha. Jammen da skal jeg huske på det da, hvis jeg evt skal bytte =)

Er i militæret. Men var en tur ute å drakk sterkere saker akkurat da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker du! :)

Hvordan går det med din bil da?

Gått litt lei. Dukker stadig opp andre ting man ønsker å bruke pengene på, samtidig som det ikke er så veeeldig god butikk å bruke penger på gammel bil. ;)

Er kommet i 100% jobb nå, så pønsker på å bytte den ut i nyere bil.

Hadde service på AC anlegget i dag og fylte 1015 gram med gass. Det var nemmelig helt tomt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne bilen blir bare finere og finere! shitt.. definitivt den peneste sedanen jeg har sett. :)

Takk for det roaldJ :)

Gått litt lei. Dukker stadig opp andre ting man ønsker å bruke pengene på, samtidig som det ikke er så veeeldig god butikk å bruke penger på gammel bil. ;)

Er kommet i 100% jobb nå, så pønsker på å bytte den ut i nyere bil.

Hadde service på AC anlegget i dag og fylte 1015 gram med gass. Det var nemmelig helt tomt. :lol:

Ja det har jeg sjønt. Selv var jeg klar over at det går mye penger, men er en slags hoby for meg samtidig som jeg sliper å ta opp lån for en dyrere bil.

Den var vell helt tom siden du fylte så mye hehe, trodde min også var tom men jeg har vist bare glemt å slå på AC knappen hehe :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr hobby ja, men det er jo selfølgelig veldig morro også! Men når gnisten forsvinner, er det ikke noe vits i å bruke penger på det heller, hehe. Brukte mye tid på bil i vinter/vår, men når sommeren kom ble det litt andre prioriteringer.

Blandt annet dette:

DSC02705.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr hobby ja, men det er jo selfølgelig veldig morro også! Men når gnisten forsvinner, er det ikke noe vits i å bruke penger på det heller, hehe. Brukte mye tid på bil i vinter/vår, men når sommeren kom ble det litt andre prioriteringer.

Blandt annet dette:

DSC02705.jpg

såg MEEEGET gøy ut det der du! hehe

hvor har du kjøpt de felga der? bladd gjennom hele tråden men ikke klart og finne noe ;)

kjøpte de på http://www.bmautosport.co.uk/. syns jeg har nevnt bmautosport før altså. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...