elementz Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Bare velstand med bilen om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Observerte denne i Bergen Sentrum istad. Meget flott skyss. Frista meg til å få 225 bak selv Du såg meg ja! Var og kjøpte meg bab på byen Jeg selv skulle ønske jeg hadde 235/245 bak nå siden jeg har valset hjulbuen litt og fikk mer plass så ble det for mye plass der egentli, små detaljer ville ikke kjøpt 225 igjen ihvertfall hehe Driver med i bergen da? Bare velstand med bilen om dagen? Ja, er på tid å gi den en vask men har jobben en del i det siste så rekker aldri til å ta en skikkeli vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Observerte denne i Bergen Sentrum istad. Meget flott skyss. Frista meg til å få 225 bak selv Du såg meg ja! Var og kjøpte meg bab på byen Jeg selv skulle ønske jeg hadde 235/245 bak nå siden jeg har valset hjulbuen litt og fikk mer plass så ble det for mye plass der egentli, små detaljer ville ikke kjøpt 225 igjen ihvertfall hehe Driver med i bergen da? Aha. Jammen da skal jeg huske på det da, hvis jeg evt skal bytte =) Er i militæret. Men var en tur ute å drakk sterkere saker akkurat da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Her er noen nye bilder av bilen som den står i dag Har lagd en tråd på bilder og showoff også men tenkte det var greit å ha bildene her inne også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 Vakkert Takker du! Hvordan går det med din bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 Et par bilde til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 denne bilen blir bare finere og finere! shitt.. definitivt den peneste sedanen jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Takker du! Hvordan går det med din bil da? Gått litt lei. Dukker stadig opp andre ting man ønsker å bruke pengene på, samtidig som det ikke er så veeeldig god butikk å bruke penger på gammel bil. Er kommet i 100% jobb nå, så pønsker på å bytte den ut i nyere bil. Hadde service på AC anlegget i dag og fylte 1015 gram med gass. Det var nemmelig helt tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 denne bilen blir bare finere og finere! shitt.. definitivt den peneste sedanen jeg har sett. Takk for det roaldJ Gått litt lei. Dukker stadig opp andre ting man ønsker å bruke pengene på, samtidig som det ikke er så veeeldig god butikk å bruke penger på gammel bil. Er kommet i 100% jobb nå, så pønsker på å bytte den ut i nyere bil. Hadde service på AC anlegget i dag og fylte 1015 gram med gass. Det var nemmelig helt tomt. Ja det har jeg sjønt. Selv var jeg klar over at det går mye penger, men er en slags hoby for meg samtidig som jeg sliper å ta opp lån for en dyrere bil. Den var vell helt tom siden du fylte så mye hehe, trodde min også var tom men jeg har vist bare glemt å slå på AC knappen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Dyr hobby ja, men det er jo selfølgelig veldig morro også! Men når gnisten forsvinner, er det ikke noe vits i å bruke penger på det heller, hehe. Brukte mye tid på bil i vinter/vår, men når sommeren kom ble det litt andre prioriteringer. Blandt annet dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 hvor har du kjøpt de felga der? bladd gjennom hele tråden men ikke klart og finne noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Dyr hobby ja, men det er jo selfølgelig veldig morro også! Men når gnisten forsvinner, er det ikke noe vits i å bruke penger på det heller, hehe. Brukte mye tid på bil i vinter/vår, men når sommeren kom ble det litt andre prioriteringer. Blandt annet dette: såg MEEEGET gøy ut det der du! hehe hvor har du kjøpt de felga der? bladd gjennom hele tråden men ikke klart og finne noe kjøpte de på http://www.bmautosport.co.uk/. syns jeg har nevnt bmautosport før altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 hvor har du kjøpt de felga der? bladd gjennom hele tråden men ikke klart og finne noe kjøpte de på http://www.bmautosport.co.uk/. syns jeg har nevnt bmautosport før altså. kan jo være at jeg ikke fikk med meg da, hehe utrolig lekker bilen din, du har ikke lyst og låne min noen månder også vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Sp|ff: bare å komme å levere bilen det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå