sladjan Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 selge dinne pærla her sladjan? ramm den inne å sell den som utstillingsbil! janei, har mange tanker i hode no for tia Blir vanskeli å selge den ihvertfall. Men skal jeg ha ATV må jeg ha en bil å trekke den med viss jeg skal på tur, til ørsta f.eks hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Kommer en liten update her. Har vært på EU-kontroll med bilen der jeg fikk en 2er feil på at handbrekken ikke funket på ene siden(klarte å glemme å stramme den til etter å ha byttet fjærene inni der) ellers så var det null feil på resten og mannen som kontrollerte bilen kommenterte bilens gode stand! Etter mye om og men ble det også KN filter på meg. Har aldri likt å se KN som ble skrudd direkte på LMM, så derfor brukte jeg 4-5timer og laget noe jeg kunne leve med. Her er noen bilder av resultatet: Ble ganske grom lyd i bilen nå ihvertfall. Meget fornøyd. Ellers så har jeg bare kost meg med bilen i det siste. vasket litt diverse i det siste. Har tatt av bakfelgene og polert de opp igjen med Swissvax autobahn. Har også tatt ned eksosen, vasket,clayet den og polert den med autosol + vokset den med autobahn. Skal ta av felgene forran og gjøre det samme også blir det å polere bilen igjen. Ett par bilde av eksosen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBMW Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 veldig fint! lagde du varmesjoldet sjøl? likte også patenten til LMM. mykje personligheit dinne saken her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 veldig fint! lagde du varmesjoldet sjøl? likte også patenten til LMM.mykje personligheit dinne saken her:) takk for det! ja, har laget det selv. Derfor det gikk så mange timer. Ble litt fram og tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AH Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 fin fin fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Har du planer om andre felger etterhvert, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 fin fin fin! Takker Har du planer om andre felger etterhvert, eller? Kunne tenkt meg OZ mito 1 8,5x18 og 9,5x18 med gule skruer eller noe, men er så dyrt. Syns de felgene jeg har nå er ganske pene nok for nå, ikke mange som har disse(i den størrelsen ihvertfall) på e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
generalen Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Deg eg såg på Os i 8-tiden i dag kansje? Fin bil foresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Deg eg såg på Os i 8-tiden i dag kansje? Fin bil foresten! Takk for det! Ja var innom Os og henta brodern! HVa bil kjørte duda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
generalen Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Deg eg såg på Os i 8-tiden i dag kansje? Fin bil foresten! Takk for det! Ja var innom Os og henta brodern! HVa bil kjørte duda? Ja viste eg hadde sett den bilen her inne en plass før Eg kjørte en grønn e36 Coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Deg eg såg på Os i 8-tiden i dag kansje? Fin bil foresten! Takk for det! Ja var innom Os og henta brodern! HVa bil kjørte duda? Ja viste eg hadde sett den bilen her inne en plass før Eg kjørte en grønn e36 Coupe.. Okei! Syns jeg møter deg hver gang jeg er på os jeg hehe eller går det flere grønne coupeer der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Du har det rent og pent! Det liker vi Mulig det står et sted, men åssen eksos har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Du har det rent og pent! Det liker vi Mulig det står et sted, men åssen eksos har du? Prøver å holde det mest mulig rent ja Eksosen er eisenman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Kan jo ikke brukes bilen din nå slæddjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Kan jo ikke brukes bilen din nå slæddjan hehe er jo fortsatt en bruksbil, men ekstremt bortsjemt Bilen har også fått seg 2lag med voks på søndag igjen, hele bilen ble avfeta med prickbort og clayet skikkeli, så gikk jeg over med victoria cleaner og 2lag me victoria voks. Høyre handa holdte på å dette av hehe Må bare si bilen ble ekstremt blank begynner å bli klar til våler nå, bare vindusvask igjen hehe Skal du til våler eller? Med 1serien ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå