Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, samme som her ;) Var Lidl oppi Skien her vel. Akkurat samme parkering .. Steinene liksom. Men har blitt Rema der også faktisk :)

Ja, rema tok over alle lidl butikka da, flinke di var å bygge disse tyskera. Finner ikke så fine parkeringer som utenfor lidl butikkene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder jeg tok, dårlige bilder VET, men er jo en noob når det gjelder kamera og har ikke speilrefleks heller.

Men når det gjelde coilovers, er jeg utrolig fornøyd, syns bilen ble stiv men ikke alt for stiv sånn det blir irriterende å kjøre på vanlige veier.

Bilen er nå senka nesten MAX framme ( og JA det subber litt når jeg svinger på en hompete vei, så den må heves i morgen) bak er det rundt 40-50 litt usiker på det faktisk.

Kan anbefalle senkesette her så langt da, det er TA-technics og kosta meg 2500kr inkl. frakt/moms bestilt fra tyskland. Kjørte rundt 2timer med bilen nå og er super fornøyd.

AE lyser så j----- at de ikke viste så mye hehe.

8mq91kegfy6ug7chuszy.jpg

2pemhtn5hmljoftstgdj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo få tatt bilder fra siden slik at vi kan se høyden på bilen :wink: Hvor bestilte du? Send meg gjerne link til siden på PM

Her er et bilde nesten fra siden hehe :P Gleder meg til å få på hartge felgene nå, kommer i slutten av neste uka :D

sender deg en pm straks ;)

58obtjasfireik55ahj9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra å montere? ;) Husket å smøre inn gjengene med kobberpasta eller noe sånt? Har du noen bilder av hvordan du satt det sammen bak? Skjønte ikke helt hvordan det skulle være jeg :oops:

Det gikk veldig bra å montere ja, har ikke smørt inn enda, men er jo ikke drit vær ute heller så får ta og gjøre det en gang i løpet av neste uke.

Har glemt å ta med kameraet. monteringa ble gjort hos besteforeldra til dama faktisk hehe, fin garasje med ALT av verktøy så gikk fint for meg :P

Bak gikk det veldig greit å montere, du demonterer demperen først, også får du noen til å legge vekta eller gå opp på selve NAVet ? hvis det er sånne det heter?, og da tar du en brekkjern og bare vipper ut fjøra på en måte. på vei inn gjorde jeg det samme bare at jeg vridde fjæra inn. Men husk at du trenger fjærklemmer framme da du må flytte tårnlageret. Jeg trodde ikke jeg trengte det selv :P

Ellers så får du glede deg :D Deilig å kjøre bil nå, my bedre respons enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høy er bilen foran nå da? Fra fangeren og til bakken?

var ut og målte nå, 12.5cm fra nedert på fangeren til bakken :D Men som sagt så må bilen heves framme, rundt 5mm da den er alt for lav nå og hjula som er på tar borti litt :P

Og det jeg mente, var hvordan de demperene du fikk bak skulle settes sammen, med den til å justere med og fjærene og greier. Skjønte ikke helt hvordan det skulle være.. :oops:

Det du gjør bak er å flytte over alt som sto på den gamle demperen.

som du sikkert vet så står demper og fjær ikke sammen bak :P

så først må du ut med demperen også kan du begynne på fjæra som jeg sa. når du monterer den så skal du beholde den gummien som står under den gamle fjæra og kaste den som står oppe. Oppe skal du ha den greia du justerer med. Hvis du ser på fjørene bak så ser du sikkert at ene sia er "flat", den skal du ha opp mot justeringsgreia der :P

Er drit dårlig å forklare med du ser det sikkert når du begynner på monteringa :P

EDIT : Du bør kansje handle nye tårnlagera bak, mine var skifta i fjor sammen med dempera så jeg brukte bare de samme liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...