Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Wow, nice angel eyes du har Sladjan! Biltema ringer eller?

høhøhø..

Jeg har fulgt med tråden din i det siste uten å kommentere, men nå føler jeg at jeg må si at bilen fortjente virkelig motorbytte. Det ser ut som en bra jobb også. :applause:

Nå som alt er så gjennomført, synes jeg bare du burde fått inn et noe friskere interiør. ;) Regner med det blir neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, nice angel eyes du har Sladjan! Biltema ringer eller?

høhøhø..

Jeg har fulgt med tråden din i det siste uten å kommentere, men nå føler jeg at jeg må si at bilen fortjente virkelig motorbytte. Det ser ut som en bra jobb også. :applause:

Nå som alt er så gjennomført, synes jeg bare du burde fått inn et noe friskere interiør. ;) Regner med det blir neste?

Ja, er biltema ringer til 499,- for faen! hehehe

Motorbytte gikk som smurt egentli. Hadde litt problemmer med vibrasjoner men det viste seg å være ubalanse i svinghjule jeg kjøpte, så akkurat nå kjører jeg med originalt svinghjul. Må sende inn det andre til balansering, DET SKAL PÅ for det var utrolig mye gøyere å kjøre bilen med letta svinghjul.

Ellers så driver jeg litt med andre ting nå om dagen, siden bilen skal brukes om vinteren så har jeg handlet inn defa warmup pakke med 2100w vifte som jeg driver å monterer, fikk motorvarmeren i dag så er bare den som gjenstår. Greit å spare litt på motoren nå som det er jææævli kaldt plus at jeg sliper å skrape rutene hver morgen... :D

Har også handlet en m3 3L diff som jeg har demontert i småbiter omtrent og skal pusses opp.

Trenger m3 mellomaksel og 325/323/328 drivaksler for å kunne sette denne på bilen men stresser ikke.

Og ja, skinn er av interesse men har ikke komt så langt og gidder ikke å sette i noe slitt, og strøkent koster penger hehe Begynner å bli en meeeget påkostet bil dette her i grunn men er jo en hobby for meg så tenker ikke negativt på det :P

Kan hive opp noen bilder av diffen og sånn når jeg er ferdi med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
jeg liker ikke å mase så jævlig:S men jeg fikk tak i AE fra fulmino i forige uke...

men e finne ikke ut om jeg skal feste de på chrome reflektoren eller på linseglasset inni lykta. ser ut som du har på linseglasset men jeg er usikker. takker på forhånd:D

:lol:

Skal festes på de runde glassa ja. Så lenge du har originale lykter festes ringene på de glassene inni lykten. DU må ta ut glassene og lime ringene på innsiden der mot hovedglasset på lykta.

FIns flere DIY om akkurat dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
men du! hvor kjøpte du det clutch/svinghjul sette du har ?

Såg ikke du skrev her, regna me du har funne de ut til nå. Kan ta de på sms viss du fortsatt lurer på det :P

Herlig E36! Veldig bra jobb du har gjort med bilen! :)

Er den til salgs? ;)

takker for det du :)

er ikke til salgs foreløbi nei :) Kansje til neste år hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
ser så perfekt ut denne :D liker veldig godt utsende på denne, har sett endel gjennom prosjekt tråden, mens jeg har holdt på med prosjektet mitt ;)

Takk for det !

Lenge sia jeg har oppdatert her nå. blir nok litt mer nå framover.

Har en m3 diff som jeg pusser opp for tiden, skifte alt av lager, tetninger og nye lameller.

Har også kjøpt m3 mellomaksel som skal på, mangler bare 328/325 drivaksler så blir det å begynne å montere igjen.

Ellers så må jeg ut med girkassen igjen og montere det nye svinghjule fra f1 racing, det viste seg at det var 20gram ubalanse så har kjørt med original svinghjul og clutch sida motorbytte. Det letta svinghjulet er nå balansert og klart til montering :D

Har også fått tak i nye felger, bbs rc061/062. Disse skal da pusses opp. MEn litt usikker på hva farge jeg skal lakke sentere i ? noen forslag der ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...