Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Stille her for tiden.

Har ikke gjort så mye med bilen i det siste bortsett fra å kjøre og vaske den :P

Hadde en tur med bilen til sverige forrige helg, la 1500km bak ratte og det gikk kjempe bra.

Med litt aktiv kjøring, 2 persjoner, bagasje og mye brus og fanteri fra sverige klarte jeg å kjøre 850km på en tank, det syns jeg er meget bra for denne motoren.

Tok en service på bilen idag med ny olje og oljefilter.

ellers så kommer bilen til salgs i august til fordel for e90. Har også planer om å starte ett nytt prosjekt med noe eldre som e21 eller e30.

bj6hlep4xiprou0qnjs6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten oppdatering. Har fått montert xenon i alle lys i dag.

Det ble 6000k i kjøre og langlys, og 8000kr i spredere.

P2110013.jpg

P2110010.jpg

Sånn ble det i spredere.

P2110012.jpg

P2110015.jpg

P2110016.jpg

Ferdi med spredere 8)

P2110017.jpg

P2110018.jpg

Ferdi med den ene lykta. bare en igjen :P

P2110024.jpg

P2110025.jpg

og et par bilder ut i regnet :P

P2110027.jpg

P2110028.jpg

Tok meg rundt 4timer for alt dette.

Hvor fikk du tak i det settet og hvert du om noen som selger til E34 1990 mod? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du tak i det settet og hvert du om noen som selger til E34 1990 mod? :D

du får det på ebay, eller direkte fra vvme.com . DU trenger bare å vite om du har h1 eller h7 eller hva det når e34 har. Også bestiller du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du tak i det settet og hvert du om noen som selger til E34 1990 mod? :D

du får det på ebay, eller direkte fra vvme.com . DU trenger bare å vite om du har h1 eller h7 eller hva det når e34 har. Også bestiller du!

Har H7 i kjøre lysa.. Er det det samme i fjernlysa da eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du tak i det settet og hvert du om noen som selger til E34 1990 mod? :D

du får det på ebay, eller direkte fra vvme.com . DU trenger bare å vite om du har h1 eller h7 eller hva det når e34 har. Også bestiller du!

Har H7 i kjøre lysa.. Er det det samme i fjernlysa da eller? :P

Mestsannsynlig ja! er bare å ta av deksele bak på lykten og se på baksiden av pæra. står fint der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ai, selge dinne her asså:o blei lei me eno:P prisen på denne blir vell ikke lav:P du får d til duu asså... må sifra når den er lakt ut da sladd:)

hehe prisen blir langt under det jeg brukte ihvertfall, uten å ha tatt med tid i det hele tatt... :P

Jeg er utrolig glad i den bilen her men må la den gå da jeg fikk lyst på litt eldre og større prosjekt :D

Skal få motor i vognkorte no på tirsdag så alt blir på stell der.

Kommer nok en annonse her og på finn etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ai, selge dinne her asså:o blei lei me eno:P prisen på denne blir vell ikke lav:P du får d til duu asså... må sifra når den er lakt ut da sladd:)

hehe prisen blir langt under det jeg brukte ihvertfall, uten å ha tatt med tid i det hele tatt... :P

Jeg er utrolig glad i den bilen her men må la den gå da jeg fikk lyst på litt eldre og større prosjekt :D

Skal få motor i vognkorte no på tirsdag så alt blir på stell der.

Kommer nok en annonse her og på finn etterhvert :)

høres bra ut:D

ja må sifra,:P skjønna godt du er glad i den, du har vært flinke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å tull Sladdis! Kan ikke selge denne til fordel for E90!

Behold denne - kjøp E30 prosjekt itillegg :D

evt skikkelig bil -> mazda :)

haha Joakim! Blir nok en e60 som jeg ser det nå, 520d 2007+ med det rette utstyre.

Faren til dama har kjøpt seg sommer hus i sverige la me Venern så blir noen turer nedover framover så må ha større og litt mer komfortabel bil.

Noe prosjekt blir det sikkert men stresser ikke med det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...