Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

Stive JOM coiloverane? kjøpt samme til e30-en håper det er stivt nok :P Strøkent som alltid sladd :D

takk Håvard! Ja de er helt greie på stivhet. Ikkje noke sånt overdreve stivt men helt greit til vanlig kjøring. DU he jo lettere bil me så blir stivere me dej hehe ;) viss du he kjøpt sett til e36 i stede for e30 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Savner ikke LM felgene dine da? :) så deg på våler i fjord og digga bilen din da :)

Savner de litt ja. mest pga de var både breiere og hadde større dekk . men disse er litt mer unik selv om de er flere me disse på bimmers nå. :-P

takker! Som jeg har forstått har du en 328 selv nå me rc hjul? Lage en tråd snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner ikke LM felgene dine da? :) så deg på våler i fjord og digga bilen din da :)

Savner de litt ja. mest pga de var både breiere og hadde større dekk . men disse er litt mer unik selv om de er flere me disse på bimmers nå. :-P

takker! Som jeg har forstått har du en 328 selv nå me rc hjul? Lage en tråd snart?

hehe ja er blit noen av dem, har hatt den en stund uten og legge ut noe serlig enda. mulig det blir noe prosjekt tråd i vinter, men vi får se. er nok ikke like pen som din enda heller så ikke så mye og legge ut hehe.

du får ta turen til våler den 18 september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i bergen møtte du denne e90'en da, Vi har forresten mange e36 og e46 mtech i Indre Arna :)

Espen~

Møtte den ned på danmarksplass også kjørte vi retning nesttun. :P

Du og eier den eller ? :P

Ikke meg nei, jeg har E36, men har sett bilen din ett par ganger no! Strøken! :)

Espen~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe dama flytta tilbake til ørsta pga skole så var bare kle som var i bilen + hun som veier 55kg. hele bagasjen var full sammen me reservehjul plassen +hele baksette :-P

Tror vi veide bilen bilen til rundt 1420kg me sjåfør når jeg var sist på vegvesenet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...