Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

Så du har endel igjen du kan justere på, for å få den lavere? :)

Nei, har ikke fått gjort det enda, holdt på med å prøve å få av bærearmene og litt shit.. Ikke bare bare.. Også har jeg jobbet hele helga, og skjedd så mye annet.. Men i morgen får jeg se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så du har endel igjen du kan justere på, for å få den lavere? :)

Ja, er en del å gå på framme . senker jeg den max der tror jeg det legger seg ned på dekka. Samme bak også, men gidder ikke senke mer enn den er senka nå. Hadde tre stykker bak i går og den gikk bra ned, men ingen subbing pga. strek i dekka.

Såg bilen din i ørsta i stad. Du har gjordt de riktige grepene og fått en virkelig flott e36 sedan.

Takk for det, såg tråden din no, aldri sett bilen i ørsta?

Er en del e36 i ørsta, men hadde helt sikkert lagt merke til din pga. felgene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mange vekene siden jeg kjøpte den og felgene er bare prøve montert siden fremdekket tokk opp i fjærskålen. Så er ikke så rart at du ikke har sett den :) Går ut fra at du bare er på besøk i siden det står ålesund, men kan no hende vi treffest på rånerunden i ørsta og kan slå av en prat på esso/eurospar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mange vekene siden jeg kjøpte den og felgene er bare prøve montert siden fremdekket tokk opp i fjærskålen. Så er ikke så rart at du ikke har sett den :) Går ut fra at du bare er på besøk i siden det står ålesund, men kan no hende vi treffest på rånerunden i ørsta og kan slå av en prat på esso/eurospar.

Åja, er ikke så ofte i ørsta nei. Er der anna hver helg :P da jobber ikke jeg og dama så blir det en ørsta tur:P

Møtes sikkert ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Faen! bilen var jo driitfin :D !

den så no nesten ny ut før du begynte å style den.

Gjennomført! ;) (Y)

Takk for det du :)

Lenge siden sist jeg skrev noe her, har ikke skjedd stort bortsett fra at jeg klarte å kjøre på en bil og ødelegge litt på min.

Fangeren ble knekt litt helt overst og grillen bulka inn.

Har bestilt meg "97 grill og fangeren skal fikses, er egentli ingenting det på fangeren.

Får delene fra koed i uka her, har også bestilt meg øyelokk.

Vet ikke hvordan det blir men får prøve :P

IMG_0016.jpg

IMG_0017.jpg

IMG_0019.jpg

IMG_0020.jpg

IMG_0022.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeeget pen E36 du har, observerer den nesten daglig i Ålesund, snur meg nesten hver eneste gang :)

Kjedelig med de skadenne, men de så jo temmelig overkommelige ut ;)

Takk for det. Har sett deg før( I fjor :P ) men ikke i år? Du måtte ha kjørt en annen bil en e30 din siden jeg ikke la merke til å ha kjørt forbi deg :)

Er ikke store skader på bilen, fått den nye "97 ramma og nyrer nå. mangler bare lakk. Noen som vet pris på lakkering av en grillramme ca.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute og tok noen bilder i går.

Vaska bilen med Soft Wash Gel fra Meguiars og kan anbefalle det, bilen blir superblank etterpå.

På bildene har bilen vært kjørt i en dag etter vask.

Den lista på bakfangeren ser helt grusomt ut, hadde en produkt fra før av merke Turtle "wash and wax" og hadde da begynt å vaske bil med den da jeg ikke har prøvd den før, resultatet er som dere ser på den lista bak.

Er ingen proff på redigering som kansje kunne gjort det "store" ekstra men siden jeg ikke kan det ble det bare rene bilder direkte fra kameraet :)

IMG_0158.jpg

IMG_0154.jpg

IMG_0139.jpg

IMG_0134.jpg

IMG_0150.jpg

IMG_0141.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke særlig ofte jeg er i Ålesund med min bil lenger, kjører varetaxi der daglig, så jeg får gjort mine ærend i samme slengen :)

Her er bilen jeg kjører, tror det er den eneste med 3x1000m i front, iallefall den eneste med ostehøvel bakpå..

Skal flashe med lysa neste gang jeg ser deg ;)

sprinter.jpg

Meget pene bilder forresten!

Trenger vell egentlig ikke noe særlig med redigering de der, ser iallefall ut som du kan å bruke kameraet ;)

Hvor er de tatt? Kjenner ikke igjen plassen..

Ang lakk, hør med Magnus på Autolakk, kan sende deg nr. på pm ved interesse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, ja men da kan det hende vi passerte hverandre flere ganger :D Ja bare å flashe det ;)

Bilder ble tatt i Ørsta og plassen heter "grepa" kansje du kjenner til det da det var noen treff som var der før.

Bra du syns jeg er flink å ta bilde hehe, for det er første gang jeg bruker speilrefleks omtrent (bortsett fra disse lengere opp på sia)

Ja, send meg nummeret til han fyren du da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. fin bil:) trur jeg har sett deg rundt i Ålesunds gatene ja..sto og så på bilen din på treffet:) syns det var den peneste og mest gjennomførte sedanen der ivertfall:) håper på og få ut min no nå¨r jeg kommer hjem fra havet igjen... sjekk ut mitt prosjekt på min 320 91 sedan:) kjøpte meg nye sko jeg også. skal bli så deilig..

EI STEMME FOR RÅNEREKKE I ÅLESUND EN GANG I SOMMER FOR BARE BMW ONLY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. fin bil:) trur jeg har sett deg rundt i Ålesunds gatene ja..sto og så på bilen din på treffet:) syns det var den peneste og mest gjennomførte sedanen der ivertfall:) håper på og få ut min no nå¨r jeg kommer hjem fra havet igjen... sjekk ut mitt prosjekt på min 320 91 sedan:) kjøpte meg nye sko jeg også. skal bli så deilig..

EI STEMME FOR RÅNEREKKE I ÅLESUND EN GANG I SOMMER FOR BARE BMW ONLY!

Kjekt med sånne tilbakemeldinger, bilen har egentlig fått det viktigste, masse detaljer som gjenstår, men det koster, spessielt når man er student, alle pengene mine siden januar har gått til bil. Nå er det sommer så nå skal pengene brukes på andre ting :P

Syns det er dårlig rånemiljø i Ålesund, det er masse bmw men en bmw rånerekke har jeg aldri sett eller vært med på :P

Ser det står du er fra Aure, hvor gammel er du ? Bodde på Kyrksæterøra fra 2004 til sommer 2007 jeg, kansje jeg har sett deg hilst på deg der før?

Var kompis med Jonki, Morten, Tor og gjengen der fra Aure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer er fra aure..har ikke bodd der siste 8 åra ivertfall. er 25 år og bor no i ålesund. jada kjenner til den gjengen..litt yngre en meg dere da. foresten vet du av noen som kunne tenkt seg noen 18 tommere jeg har liggende som følgte med bilen. har ikke bilde her no men helt standar greie felger uten dekk..går for 2 lapper eller noe tenkte jeg..

Ja en bmw rekke stemme ei for.. vi får dra igang noe når jeg er kommet heim og bilen er på veien igjen..blir i juli en gang det. me fine bmw ute og går.. men syns det er litt for lite egen påfunn på karosseri arbeid.. alle har liksom bare kjøpt og slengt på så mye e likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...