Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

Okei, jeg kjenner ikke så mange som har bmw her desverre. Men hiver du dem opp på finn går de sikkert veldig fort eller her på bimmers.

Ja går vell an å fikse en rekke me bmw, vet ikke hvordan det blir med meg i juli skal jobbe en del men skal gå an å få det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her har det vist skjedd en del siden sist eg var innom :) fy f! for en nydeli bil :D satsa på eg ser den en gang eg e i ålesund :P

Skjedde en del siden sist ja :P

Den e ikke vanskelig å bli sett i ålesund for å si det sånn, blir en del kjøring fram og tilbake :P og noen rånerunda av og til.

Hvor i ålesund du holder til da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil!!!

synd at 96+ modeller ikke har prosjektorøyer i hovedlyktene :S

Vet ikke jeg, men personlig liker jeg bedre hovedlyktene som jeg har nå, har en kompis som har disse du snakker om og syns ikke de er så fine. Men det er jo bare meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil!!!

synd at 96+ modeller ikke har prosjektorøyer i hovedlyktene :S

Vet ikke jeg, men personlig liker jeg bedre hovedlyktene som jeg har nå, har en kompis som har disse du snakker om og syns ikke de er så fine. Men det er jo bare meg :P

hver sin smak :D men, når resten av bilen er fin, så gjør det veldig lite :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har det vist skjedd en del siden sist eg var innom :) fy f! for en nydeli bil :D satsa på eg ser den en gang eg e i ålesund :P

Skjedde en del siden sist ja :P

Den e ikke vanskelig å bli sett i ålesund for å si det sånn, blir en del kjøring fram og tilbake :P og noen rånerunda av og til.

Hvor i ålesund du holder til da? ;)

eg bur i måløy, ca 2 tima fra ålesund, men kjenne en del her i fra som går skule og jobba i ålesund, so eg har meg en helgatur i ny og ne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg bur i måløy, ca 2 tima fra ålesund, men kjenne en del her i fra som går skule og jobba i ålesund, so eg har meg en helgatur i ny og ne :)

Åja, er som ofte borte i helgene jeg, jobber annen hver helg og når jeg ikke jobber så er jeg i ørsta. :P

Men du er velkommen å stikke innom meny lerstad, der jeg jobber :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen bil du har! Fikk litt pågangsmot når det gjelder min bil også. Hehe. :)

Stå på!

Takker, er ikke mye igjen på min, mtech lister og speil så er jeg så å si ferdig. Skal fokusere litt på bilpleie produkter og sånn etterpå og holde den vedlikehold.

Flott bil du har også, nesten lik farge. Leste på en engelsk/amerikansk forum og det var stor krangel på hva farge som var best granit silber eller arcticus grau. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen bil du har! Fikk litt pågangsmot når det gjelder min bil også. Hehe. :)

Stå på!

Takker, er ikke mye igjen på min, mtech lister og speil så er jeg så å si ferdig. Skal fokusere litt på bilpleie produkter og sånn etterpå og holde den vedlikehold.

Flott bil du har også, nesten lik farge. Leste på en engelsk/amerikansk forum og det var stor krangel på hva farge som var best granit silber eller arcticus grau. hehe

Takk for det. :) Må prioritere litt karosseri framover selv. Aldri sett din farge mot min, så ser ikke forskjell jeg.. :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. :) Må prioritere litt karosseri framover selv. Aldri sett din farge mot min, så ser ikke forskjell jeg.. :) hehe

Ser ikke stor forskjell jeg heller, er kansje mest forskjell i sola og hvordan fargen oppfører seg der.

Syns gråfargene til bmw er fine , spessielt min og din. Skjeldne farger på e36, ikke sett mange av disse.

Min neste bmw kommer til å være grå den også tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde til av bilen, så sliper den sia her å være bildeløs :P

Ble tatt rett etter jeg vaska bilen for hånd.

Parkerte den litt lenger ut i gata for å unngå at pollen skal feste seg med en gang(var så ren da vettu;) ). Er så mange trær der. Kommer sånne bitte småe honning dråper på bilen.....

enjoy! :roll:

IMG_0130.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...