Baklie_E30 Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Tårnavstiver i polert alu til E30 selges. Pent brukt. Nypris er 1228.- Bud over 500.- ønskes Send PM, Tlf 97523402 eller mail: cbaklie@hotmail.com Mvh Baklie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie_E30 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 opp med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 dette passer alle 6 og 4 syl ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Jeg kjøpte et stag som tidligere satt på E30 med sekser, men når jeg skulle montere det på min passet det ikke. Som du ser var det noen få mm. for langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Grunnen til at det er noen mm for langt er jo for at du skal få presset tårnene litt fra hverandre og stive de av. Hvis du setter en jack midt på traversen forran og løfter bilen opp slik at tårnene ikke har belastning så tenker jeg det passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie_E30 Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 mitt passer i allefall har prøvd det på andre biler også,så det er ingen problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik2k3k Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 litt OT men grunnen til at d ikke passet er at metallet siger sammen med årene....så som sakt på d presses litt fra verandre... ved å jekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie_E30 Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Grunnen til at det er noen mm for langt er jo for at du skal få presset tårnene litt fra hverandre og stive de av. Hvis du setter en jack midt på traversen forran og løfter bilen opp slik at tårnene ikke har belastning så tenker jeg det passer. Ahaaaa! Fin-fint. Prøve det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå