Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som aner hvor man kan få kjøpt parkpærer som lyser helt hvitt? Jeg har Osram Blue Halogen nå og de lyser en del hvitere enn vanlige. Men, nå har den ene pæra gått og jeg kunne tenke meg å finne noe som lyser enda hvitere og som matcher tåkelysene bedre (kjører M-tech 4350K pærer der). Jeg tenker på noe ala pærene nyere Mercedes f.eks. har. Kan man få kjøpt slikt over disk i Oslo? Skulle hatt før jeg legger ut på tur i morgen.

Mvh Lars Erik

Skrevet

Har litt fobi mot blå lys... ;) Kan kanskje fungere siden det skal lyse relativt svakt? Hva er det Mercedes bruker på sine nye biler?

Skrevet

Hvilke type vil dere anbefale fra Dybvik Trading forresten? Ser ut som om de har et bra utvalg og at jeg kan finne noe som er slik jeg vil ha. Men er jo ganske rastløs så er ivrig på å gå i butikk og kjøpe over disk ;) Mulig jeg må sette tilbake standard-pærene og smøre meg med tålmodighet med postgang ;)

Skrevet
Hvilke type vil dere anbefale fra Dybvik Trading forresten? Ser ut som om de har et bra utvalg og at jeg kan finne noe som er slik jeg vil ha. Men er jo ganske rastløs så er ivrig på å gå i butikk og kjøpe over disk ;) Mulig jeg må sette tilbake standard-pærene og smøre meg med tålmodighet med postgang ;)

http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4683

Er vell desse du skal ha på din :)

Skrevet

http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4683

Er vell desse du skal ha på din :)

Takker og bukker for at du tar meg i hånda og følger meg i mål :) Da skal slike bestilles, så får jeg bare sette inn standard-pærene så lenge.

Noen som har bilder av diodepærer i parklys forresten? Ser for meg at det ikke er så fint for parkpæra skal jo spre et svakt lys i hele reflektoren mens diodelys er veldig "retningsstyrt" og direkte.

Skrevet

Bilder av hvordan pærene til Dybvik Trading lyser.. Hadde dei på gamle bmw`en som var ein E46.. Lyste noe det samme som dette.. Kjeme kjekk kar å handle frå og grei service :) Anbefales :)

f4c9vban0cpadc5tbouy.jpg

10ksh5kc9gsg8sy32bbv.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...