larserso Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Noen som aner hvor man kan få kjøpt parkpærer som lyser helt hvitt? Jeg har Osram Blue Halogen nå og de lyser en del hvitere enn vanlige. Men, nå har den ene pæra gått og jeg kunne tenke meg å finne noe som lyser enda hvitere og som matcher tåkelysene bedre (kjører M-tech 4350K pærer der). Jeg tenker på noe ala pærene nyere Mercedes f.eks. har. Kan man få kjøpt slikt over disk i Oslo? Skulle hatt før jeg legger ut på tur i morgen. Mvh Lars Erik
Eksos Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Mekonomen har noen diodepærer, men de lyser litt blåaktig, som en vanlig diode-lommelykt ca..
larserso Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Har litt fobi mot blå lys... Kan kanskje fungere siden det skal lyse relativt svakt? Hva er det Mercedes bruker på sine nye biler?
lagrinn Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 biltema har megablue parklyspærer, dem er ganske hvite
Thomassino88 Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 biltema har megablue parklyspærer, dem er ganske hvite'de fra biltema fine
larserso Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Disse dere tenker på?: http://www.biltema.no/products/product. ... mId=124725 Ifølge Philips sine sider er det W5W jeg har i parkpærene. Ser ikke denne typen hos Biltema. Har de akkurat samme type hos BilXtra? Var der jeg kjøpte min Osram BlueVision Halogen i hvertfall (men de koster jo 300,- og lyser litt for lite hvitt...)
larserso Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Hvilke type vil dere anbefale fra Dybvik Trading forresten? Ser ut som om de har et bra utvalg og at jeg kan finne noe som er slik jeg vil ha. Men er jo ganske rastløs så er ivrig på å gå i butikk og kjøpe over disk Mulig jeg må sette tilbake standard-pærene og smøre meg med tålmodighet med postgang
saevik Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Hvilke type vil dere anbefale fra Dybvik Trading forresten? Ser ut som om de har et bra utvalg og at jeg kan finne noe som er slik jeg vil ha. Men er jo ganske rastløs så er ivrig på å gå i butikk og kjøpe over disk Mulig jeg må sette tilbake standard-pærene og smøre meg med tålmodighet med postgang http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4683 Er vell desse du skal ha på din
Gunnar Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 De har diodeparklys også hos Biltema. Har ikke studert de noe, men antar de har noen som er hvite.
larserso Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4683 Er vell desse du skal ha på din Takker og bukker for at du tar meg i hånda og følger meg i mål Da skal slike bestilles, så får jeg bare sette inn standard-pærene så lenge. Noen som har bilder av diodepærer i parklys forresten? Ser for meg at det ikke er så fint for parkpæra skal jo spre et svakt lys i hele reflektoren mens diodelys er veldig "retningsstyrt" og direkte.
saevik Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Bilder av hvordan pærene til Dybvik Trading lyser.. Hadde dei på gamle bmw`en som var ein E46.. Lyste noe det samme som dette.. Kjeme kjekk kar å handle frå og grei service Anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå