Ellingsen B. Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Nytt bud, 7700,- Ja, lar de stå enn så lenge ja. Har inget hast. Hva må budet bli på for at du skal bestemme deg? Du kan få de for 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 sett på hva ET er? 8,5x18 ET40 og 9,5x18 ET46 Jeg kjøpte også denne felgpakken på gs. Men på mine står det ET43 på 8.5 og 9.5 felgen! Men stod ikke det på webshoppen. Men som ellingsen sier så er det lurt og kjøpe mindre profil eller smalere en 255. De subbet på min E36 som er orginal! Men dette var billig for disse felgene og passer veldig bra på E36/E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 sett på hva ET er? 8,5x18 ET40 og 9,5x18 ET46 Jeg kjøpte også denne felgpakken på gs. Men på mine står det ET43 på 8.5 og 9.5 felgen! Men stod ikke det på webshoppen. Men som ellingsen sier så er det lurt og kjøpe mindre profil eller smalere en 255. De subbet på min E36 som er orginal! Men dette var billig for disse felgene og passer veldig bra på E36/E46 subbet de ? var bilen senkt, valsete hjulbuer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Det subbet noe hos meg, derfor gikk jeg ned på profil og bredde. Nå er det god plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Bilen er orginal, og jeg har valset litt nå. (500kr pr hjulbue hos kjell strømme) Den subber med full bil men ikke med 2 stk. Og den er ikke senket. Men som sagt så skal jeg gå ned til samme profil som ellingsen har, og da tror jeg det blir bra. Skal også senke den litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Man ser vel her også at det er relativt god plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Man ser vel her også at det er relativt god plass.. ja, man ser det men så har du valset endel også. er litt intr men har ikke lyst til å valse.. kan du måle hvor mange mm mønster det er igjen på alle 4 dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Jeg valset for jeg ville ha plass til spacer. Med profilen her blir d ikke subb.. de har rullet 100mil så de er nesten som nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Av en eller annen grunn så får jeg absolutt ikke tak i deg jeg, Bjørn....!? Har prøvd å ringe tlfnr til autobb i snart 3 uker, sendt PM her inne, sendt deg 2 eller 3 mailer...... Er det noen spesiell grunn.....? Jeg er jo bare ute etter pristilbud, og det har jeg vært i 3 mnd snart nå...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Hei, jeg er på kurs på dagtid. har du et telefonnummer jeg kan nå deg på ? Så kan jeg ringe deg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Hei,jeg er på kurs på dagtid. har du et telefonnummer jeg kan nå deg på ? Så kan jeg ringe deg i morgen Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 så den profilen du har på din E36 nå er 225/40-18" Kuhmo forran 245/35-18" Falken bak?? hva hadde du før d subba? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Tipper kanskje han hadde 255/35 bak? Var ihvertfall det jeg fikk med fra gs bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 Tipper kanskje han hadde 255/35 bak? Var ihvertfall det jeg fikk med fra gs bildeler Ja. Det er jo også standard dekkpakken som er til 3-serien fra GS. Da subbet det litt ved pådrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 hvor bor du eller er i helgene eller hvor ligger felgene? vurdere og tar turen henn til helga og se på dem. sporer bilen mye eller noe i det hele tatt med disse felgene\dekkene? 100 mil ja, kan være slitt endel da selv med vanlig kjøring.. kan ikke ta å måle alle og se er tross alt rundt 35 mil jeg må kjøre får å komme til deg +- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå