Ellingsen B. Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 hvor bor du eller er i helgene eller hvor ligger felgene? vurdere og tar turen henn til helga og se på dem.sporer bilen mye eller noe i det hele tatt med disse felgene\dekkene? 100 mil ja, kan være slitt endel da selv med vanlig kjøring.. kan ikke ta å måle alle og se er tross alt rundt 35 mil jeg må kjøre får å komme til deg +- Jeg har ikke noe problem med sporing hvertfall. Har man f.eks 15-16" idag vil det jo sikkert være noe mer. Jeg har alt av foringer nytt så det har jo litt å si også samt nylig forstillingskontroll. Passer greit i helgen ja. Bare si ifra en stund før så jeg får skrudd de av bilen Måler mønster på dekkene i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 hvor bor du eller er i helgene eller hvor ligger felgene? vurdere og tar turen henn til helga og se på dem.sporer bilen mye eller noe i det hele tatt med disse felgene\dekkene? 100 mil ja, kan være slitt endel da selv med vanlig kjøring.. kan ikke ta å måle alle og se er tross alt rundt 35 mil jeg må kjøre får å komme til deg +- Jeg har ikke noe problem med sporing hvertfall. Har man f.eks 15-16" idag vil det jo sikkert være noe mer. Jeg har alt av foringer nytt så det har jo litt å si også samt nylig forstillingskontroll. Passer greit i helgen ja. Bare si ifra en stund før så jeg får skrudd de av bilen Måler mønster på dekkene i morgen. målt? vet du sånn cirka hva det koster og sende eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Koster ca 850-900 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 ca 8mm bak og 6-7mm forran. Tror falken dekkene har dypere mønster enn kuhmo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 ca 8mm bak og 6-7mm forran. Tror falken dekkene har dypere mønster enn kuhmo.. ok, kan du fikse frakt billig ? evt hvor mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 ca 8mm bak og 6-7mm forran. Tror falken dekkene har dypere mønster enn kuhmo.. ok, kan du fikse frakt billig ? evt hvor mye 250-300,- pr felg med posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 hadde jeg hatt penger hadde jeg tatt de tvert! men et spørsmål, går det ann og dele felgan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 nei, de er ikke skrudde. Kun look'n. Orginale er delte, men de koster vel 20-25k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Går disse altså på min bil? Orig E46 compact. 9.5 hørtes mye ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 de går på ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Klart å skrape opp litt på høyre framfelg og et litt på høyre bakfelg da jeg var borti fortauskant. Selges nå for kun 6000,-! bilde kommer. Må hentes! Splitter ny framfelg koster 1490,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Har ikke du mulighet å sende med tollpost globe? er ikke helt sikker men det går an å sende via de hvis mann har bedrift? En del billigere enn posten det sikkert? er litt interessert i felgene, ta et bilde av den felgen som ble kantkjørt og last opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Har ikke du mulighet å sende med tollpost globe? er ikke helt sikker men det går an å sende via de hvis mann har bedrift? En del billigere enn posten det sikkert? er litt interessert i felgene, ta et bilde av den felgen som ble kantkjørt og last opp tollpost stenger før jeg er hjemme fra jobb dessverre så det kan bli litt vanskelig om dagen. Det koster ca 1100-1200,- med tollpost. Bilde kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå