///christian Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Heisann. Overskriften sier det meste. Noen som vet om fin styling til e30 preface 84mod? Post gjerne et bilde! Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 mtech f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 er sånn det ska se ut. ekke no japse blekk detta nei keskin kt1 er syykt fint på e30 valget falt på de for min del hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 mtech I eller Alpina B3 Alpina til venstre, mtech II til høyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Hmm, alpina så jo ikke så verst ut da.. Men hvis jeg skal ha mtech så må jo frontplata byttes ut også? eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Skal du ha M-tech II fanger på biler før facelift, så må du bytte frontplate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallaask Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 m tech 1 styling er fint på e30. da passer det rett på bilen. og grøfte lys passer over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Skal du ha M-tech II fanger på biler før facelift, så må du bytte frontplate. Se der ja, hadde jo faktisk rett Hmm, m-tech I er jo fint da. Men noen formeninger om alpina front da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Ser folk nevner M-tech I men ingen som legger ved bilde av M-tech I. hehe. Men ja, M-tech I er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Edit: Dobbel post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 hva er det folk sier. Mteck 2 på preface.......... greit fronten er det bare og bytte grontplate. men hva med bakfangeren. det er der problemet ligger. mteck 2 er te faceliften. har Mteck 1 på min det er røddig på preface. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 m-tech 1 le-leppe med nok senk så er e30 finest uten styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Senk å felger er et must på E30. Å det kan være det eneste du trenger. I stedet for å bruke mange tusen på styling, legg heller de pengene på skikkelige felger å senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 Senk å felger er et must på E30.Å det kan være det eneste du trenger. I stedet for å bruke mange tusen på styling, legg heller de pengene på skikkelige felger å senk Jeg har 60/40 senk fra gsbildeler. Oz futura er jo fine felger, så har jeg sansen for borbet a Drøyer stylinga så satser jeg litt på felger heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 Her er et bilde av bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå