KeRu (Joavg) Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Halvèr CO2 utslippet! Nekt kvinnfolk å kjøre bil! hehe: må sees:
viplash Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 KeRu: den videoen er fantastisk. skulle ikke vært mulig.
viplash Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Dersom dama er ute og kjører i en UTROLIG fet bil, som er utrolig dyr og alt mulig slikt, så kan det vel helt ærlig sies at en tanke som er tenkt er: "Den har'a pult seg til".. Men har jenta en fet bil, som tydelig erhennes, som er fin og slikt, så er det kult Jenter med fine biler og som er bil interessert, det er turn on for min del
MonicaM3 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Dersom dama er ute og kjører i en UTROLIG fet bil, som er utrolig dyr og alt mulig slikt, så kan det vel helt ærlig sies at en tanke som er tenkt er: "Den har'a pult seg til"..Men har jenta en fet bil, som tydelig erhennes, som er fin og slikt, så er det kult Jenter med fine biler og som er bil interessert, det er turn on for min del EKG viplash EKG....
Hansh Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 KeRu: den videoen er fantastisk. skulle ikke vært mulig. Det skulle det ikke vært av f.eks. denne mannen heller: http://www.youtube.com/watch?v=qs-ATG1AP3E Hadde vært en bra kandidat til Darwin award hvis han ikke overlevde, men skal ha for forsøket!
Andreas1 Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Synes det er skikkelig tøft med damer i fine biler, spesielt når jeg ser at de faktisk kan å håndtere dem. Nesten så de damene som vet hvor bilens fire hjørner er blir litt mer attraktive bare av den grunn. Dessverre er det litt slik at jeg mer eller mindre automatisk tar det for gitt at det ikke er hennes bil hvis den er veldig fresh, men det skal ikke rare signalet til for at jeg tror det er hennes bil heller... Det holder med en liten bamse i vinduet eller noe annet femi... Skjønner? (Unntaket er nye, hvite Audi A3er med kvinnelig sjåfør, for da tenker jeg av en eller annen grunn automatisk meglerdame med firmabil...)
MonicaM3 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Time and place baby... Time and place... hehe Så bra...
KeRu (Joavg) Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 KeRu: den videoen er fantastisk. skulle ikke vært mulig. Syntes parkeringa på rundt 1.10 min er helt fantastisk!! At det går ann!! hahahahaha!
Fredheim Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 KeRu: den videoen er fantastisk. skulle ikke vært mulig. Syntes parkeringa på rundt 1.10 min er helt fantastisk!! At det går ann!! hahahahaha! helt enig, at det går ann. Morsomt at han kom og parkerte for henne.
viplash Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Time and place baby... Time and place... hehe Så bra... Er tydeligvis ikke bare jeg som ikke får det der ut av hodet. Var ingen på jobben som hadde testet det, men de ville ha full rapport. hehe... Eneste kravet sjefen la var at det ikke skjedde med noe av vårt utstyr.hehehe.
MonicaM3 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Time and place baby... Time and place... hehe Så bra... Er tydeligvis ikke bare jeg som ikke får det der ut av hodet. Var ingen på jobben som hadde testet det, men de ville ha full rapport. hehe... Eneste kravet sjefen la var at det ikke skjedde med noe av vårt utstyr.hehehe. Får det ut av hodet nei! Du måtte lufte det på jobben ja? hehe Når dem vil ha rapport.. er det utskriften kanskje? Heeele utskriften fra start til slutt
GiljeN Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 den lille blonde jenta mi kjører en rød e36 me senk, 18" m3 felger å m3fanger å folk ser etter en del:) men enda mer når hun kommer brommende me min e34..tror de liker litt oppmerksomhet og GiljeN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå