S.Arnesen Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Møtte ei snaxy dame på esso her om dagen. Ho sto og fylte bensin i en e60 m5 Det var uten tvil ei slik berte som morteym har beskrevet lenger tilbake i tråden...
wicky124 Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Store folk har alltid golf eller en corsa og fiesta..whats the point?menmen..er dem sitt valg... ja er sant...mange mikrofolk som kjører STORE biler..hohoho...
Kjell Z3 Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Jeg tenker nok at hun har en bilinterressert kjæreste/mann. Jeg vet jo at noen jenter kjøper spesielle biler, men mine tanker stemmer vel i minst 95% av tilfellene tror jeg. I et normalt ekteskap eier man jo ting sammen men oftest er det mannen som velger bil, damen velger oftest gardiner og interiør, slik er det bare da menn og kvinner stort sett har litt forskjellig interresse. Men heldigvis finnes det unntak.
Espen^^ Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 er det ei snaxy jente med fin bil altså ikkje overkill plast og 1.6 l men faktisk fin bil med grei motor syns eg det er kult
knut_olestad Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Det trur jeg kommer ann på gitt.. Trur nok jeg hadde begynt å le litt gitt Da krysser jeg av for underholdning! Har en kamerat som i alle år, særlig mens han var single alltid begynte å ruse motoren, spinne litt, osv, hvis det dukket opp noen fine jenter i en bil ved siden av (eller på gaten). Vi andre fikk ihvertfall noe å le av! Vi har alle en slik kompis Her kjører de fleste babes typens BMW, er langt mellom jenter med egne kule biler dessverre. Dama har jo en kul Jetta da, men blir litt feil merke liksom.
NiklasJa Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Har liksom alltid hatt intrykket av at de fleste jenter med kul bil har alltid den minste motoren, opphora med masse plastikk og custom lakk. Er mange som kjører rundt i supra non turbo, mr2 1,8l, BMW 320'er osv EDIT: Sier ikke at det er noe galt med en 320. Men mener at antall cm3 med plastikk på bilen ikke står i stil til motoren. Denne bilen har f. eks. 150hk. Ser ut som den skulle hatt 300 (i min verden)
MonicaM3 Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Jeg trur det gjelder mest for jenter i 18 til par og 20 årene. Jeg selv startet jo med 318i og da jeg var 19/20år ble det 200 sx s14`ner. Er ikke allverden med hk i dem heller, men 200hk var/er jo mer enn "normalen". Di jentene som har bil med noe motor er vel gjerne dem som faktisk bruker dem på bane. Å ha en bil med masse hk som ikke skal brukes til no annet enn butikkbil er jo poengløst
viplash Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Men dersom man kjører en hel del, så er det jo greit med litt motor i bilen da Og som du nevner bane hehe.... Jeg for min del har snaue 200hk, og en villig 3.0liters maskin, og koser meg i cruiseren min. Men har en drøm/fantasi om og få virkelig testet en M en gang i tiden. Enten det er en 3'er eller 5'er. Men på en annen side, så har jeg så mye rart jeg drømmer/fantaserer om..hehe.. Men det er uten en hver tvil, kult med jenter med fine biler, og som ikke minst interesserer seg for bil. Det er som nevnt tidligere, turn on for min egen del.
wicky124 Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Men det er uten en hver tvil, kult med jenter med fine biler, og som ikke minst interesserer seg for bil. Det er som nevnt tidligere, turn on for min egen del. kjipt om jenta her fetere bil enn deg...og du må sitte på...
viplash Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Men det er uten en hver tvil, kult med jenter med fine biler, og som ikke minst interesserer seg for bil. Det er som nevnt tidligere, turn on for min egen del. kjipt om jenta her fetere bil enn deg...og du må sitte på... Nei,da. Hvorfor det? Da kan det jo hende jeg får lov og låne engang i tiden da vet du Også har jeg en biol jeg liker, er fornøyd med og som dekker mine behov og litt til. Så har hun fetere bil en meg, da sitter man på, og oppfører seg pent så man får prøve bilen. Og kanskje dama senere hehe..
S.Arnesen Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Men det er uten en hver tvil, kult med jenter med fine biler, og som ikke minst interesserer seg for bil. Det er som nevnt tidligere, turn on for min egen del. kjipt om jenta her fetere bil enn deg...og du må sitte på... Det er jo helt ypperlig da Hadde blitt sjeleglad jeg om fruen hadde hatt en m3 f.eks. Da kunne jeg ha drukket øl hele tiden
NiklasJa Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Jenter som er intresert i bil, intreserer meg
kuanov Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Hva syntes dere EGENTLIG om jenter som har fin bil? Hvis dere feks ser ei ute i morgen rushet.. Hva er det første dere tenker da?"kult, enkelt og greit" ..for så å vinke, tute og skrike alt jeg makter i håp om å få oppmerksomhet og deretter kapre hennes hjerte slik at jeg kan låne bilen hennes Har prøvd denne metoden i en del år nå...og konklusjonen i mitt tilfelle er vel at den er 99% feil (jeg får jo oppmerksomhet da )...men jeg gir ikke opp, prøver fortsatt Kan man kalle det litt naiv, elelr bare at man ikek vil innse fakta? hehe Hehe...jeg nekter å innse fakta ja Neida...jeg er ikke så håpløs...tror jeg Men har opplevd at dama..(nå sikkert x-dama, om hun leser dette.. ) har fått slengt etter seg at hun kjørte pappa's bil, når det var hennes egen. Dette var en sort E46 M-tech som var meeeget pen. Skal si vi smilte godt, og tenkte at de skulle bare visst Og for å svare på det opprinnelige spørsmålet til trådstarter, så syns jeg ei jente bak rattet på en fantastisk bil, er en fantastisk jente Hvorfor skal alltid jentene kjøre rundt i kjedelige Hounduaier...(eller hvordan det skrives), og andre kjedelige japse-biler...
kuanov Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Det trur jeg kommer ann på gitt.. Trur nok jeg hadde begynt å le litt gitt JIPPI Hadde jeg virkelig fått deg til å le... Hadde jo hvertfall gjort noe riktig da...eller Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå