Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jenter kan gjerne ha fin bil og være bilinteressert, men at de skrur selv og bytter clutch f.eks på egen hånd er litt turn-off ja :)

Now way, hadde vært sååå rått :D "Kjære, kan ikke du gå å brenne av de gamle foringene mine da?" eller.."Søta, jeg havarerte kassa i dag...you fix, sweet?"

Kunne vi hatt kosekvelder i garasjen...innbada i olje....stopper der :-#

Enig med du der :D

Hun skrur mens jeg tar meg en pils og "hand'er" over verktøyet... :D

Bare om og gjøre at jeg lærer meg forkjellen på en fastnøkkel og tenningsnøkkel før jeg er så heldig å finne meg ei sånn dame :P

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

:D

Dama mi, er brunette, 165 cm og søt som få.. Se for deg når hun fyller bensin på Breitbauen, hiver seg inni, kjører ut på veien og drar den godt opp mot 6000 omdr. så eksosen hyler ut av de 4 pottene bak, og seksern gisper etter mer luft, bare MER luuuuft...

Syns det er dritartig å se ansiktsuttrykkene på folk hver gang hun låner den og parkerer foran en stor guttegjeng mens jeg sitter å ser på.. Alltid en slager :lol:

Skrevet

Hm.. da kommer jeg frem til at det er kult så lenge det er hennes bil (noe det er stor skepsis til at det er) og hun ikke skrur selv.

Jeg selv trur aldri det er jentenes biler, og hvis det er det tenker jeg fort "kan sikkert ikke kjøre allikevel",og syntes ikke det er særlig kult hvis dem skrur selv.. Noe kan jeg gjøre selv med det er små ting som feks oljeskift og legge om hjul.

Grunnarbeidet på bilene jeg har lakkert men regner ikke det som å skru.

Litt spesielt at jeg har disse meningene da noen kanskje mener jeg er i den kategorien selv.. kremt..

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor man skal være skeptiske til jenter som skrur selv osv. drømmedama kan være med i verksted og skru bil, drikke øl og preke piss med resten av verksted folket :D Så sant ho har de samme kvalitetene som ei jente skal ha da. Er ho mer mandig enn meg så hadde jeg vel kanskje reagert :wink:

Den som ikke vet å sette pris på slikt er ikke helt god i toppen

:wink:

Nr 2 kan godt skru på min bil :roll:

Skrevet

Damer som kjører E30, det er det tøffeste og floteste jeg ser på veiene.

Karosseri variant, eller stand på bil spiller ingen rolle. Er bare greia med damer og E30. hoho

Skrevet

Dame nummer 2 holder helt feil for meg på nøkkelen, og aldri har jeg sett ei så rein kjerring under noen bil heller.. Hadde ho derimot vært tilsølt med litt olje :D

Samme for meg om det er dama sin bil.. Og om det ikke er det, respekt! Da KAN ho faktisk kjøre.. Ikke faen om jeg hadde lånt bort bilen til en vanlig person, mann eller dame, før de har bevist meg at de kan kjøre bilen..

Dama derimot, ho bremser ned så ho ikke skal få steinsprut i lakken om det er grus i veien, og ho kjører sakte og pent over dumper, og er hun usikker, ja da driter hun i å kjøre der.. Hun kjører nesten den bilen finere enn jeg gjør..

Skrevet

Rart det der; Turn off for gutter når jenter skrur osv men gud for en turn off det er når gutter ikke har peiling på bil! Gutter som skrur på bil er turn on for min del :wink:

Det værste jeg har vært på var når en sa "ok.. vet ikke åssen bil det er jeg" etter å ha spurt åssen bil jeg kjørte :uh:

Skrevet
Turn on med jenter som skrur!

Huff nei, turn OFF for meg ihvertfall.. ;)

Jenter skal være jentete. Gjør meg ingenting om de kjører en Micra, det er jo tross alt ganske jentete, men syns det er moro med jenter i f.eks. Range Rover Sport eller X5 også... forskjellen da er at da vet man 99.9% sikkert at de har mann, men det er jo lov å se på... 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...