MonicaM3 Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Samme interesse for bil pluss jobb hadde vel vært optimalt
viplash Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Samme interesse for bil pluss jobb hadde vel vært optimalt Det hadde vært perfekt Vet du om noen så si ifra hehe..
MonicaM3 Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Samme interesse for bil pluss jobb hadde vel vært optimalt Det hadde vært perfekt Vet du om noen så si ifra hehe.. ;)
viplash Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Det hadde jo gjort EKG situasjonen vesentlig lettere og tror jeg
Galro Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Siden tråden ser ut til å blitt en form for sjekke-service, kan vi ikke da konkludere med at biler og damer går godt overens?
MonicaM3 Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Det hadde jo gjort EKG situasjonen vesentlig lettere og tror jeg Ja litt lettere å få til det da vil jeg tru...
viplash Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Er de tnoe galt med sjekke-service da? Da kanskje de håpløst trengende får noen og glede seg over ting med? hehe... Og damer og bil går meget godt overens. Det er jeg helt enig i
viplash Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Det hadde jo gjort EKG situasjonen vesentlig lettere og tror jeg Ja litt lettere å få til det da vil jeg tru... Kanskje deg jeg får legge meg etter da hehe...
knut_olestad Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 bruker lure dama til å skifte om dekk på bilen, grei deal
Galro Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Er de tnoe galt med sjekke-service da? Da kanskje de håpløst trengende får noen og glede seg over ting med? hehe... Og damer og bil går meget godt overens. Det er jeg helt enig i For så vidt greit for meg. Poenget mitt var at hvis sjekkke-serivce fungerer og tatt i betrakning av at vi er på et bilforum, er vel det et definitivt bevis på at damer og bil faktisk går overens. Eller?
viplash Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Galro: I totaly agree Knut_Olestad: Bytte dekk gjør jeg selv. Tar vår og vinterpussen samtidig
knut_olestad Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Hun tar dekka, jeg tar alt annet. Men hun prøver lære, og det er meget positivt i mine øyne
viplash Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Ja, det er meget positivt det. Og dersom dama er glad i øl også, er det jo enda bedre. Da kan man stå på gårdsplassen, ta noen pils, skifte dekk, tar vår/vinterstellet på hver sin bil og ha en koselig lørdag e.l.
MonicaM3 Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Ja, det er meget positivt det. Og dersom dama er glad i øl også, er det jo enda bedre. Da kan man stå på gårdsplassen, ta noen pils, skifte dekk, tar vår/vinterstellet på hver sin bil og ha en koselig lørdag e.l. Ja det hadde jo tatt seg ut.. hehe
BreitBau Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Dama blir veldig fort utolmodig, så allerede etter 2 kvelder i garasjen ga hun seg med å være der.. Da ville hun heller finne på noe annet.. Men hun lar MEG være der og det syns jeg er en fin kombinasjon.. Damer som ikke hater bilinteressen til gubben...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå