Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Siden tråden ser ut til å blitt en form for sjekke-service, kan vi ikke da konkludere med at biler og damer går godt overens?

Skrevet

Er de tnoe galt med sjekke-service da? Da kanskje de håpløst trengende får noen og glede seg over ting med? hehe... Og damer og bil går meget godt overens. Det er jeg helt enig i ;)

Skrevet
Det hadde jo gjort EKG situasjonen vesentlig lettere og tror jeg ;)

Ja litt lettere å få til det da vil jeg tru...

Kanskje deg jeg får legge meg etter da :P hehe...

Skrevet
Er de tnoe galt med sjekke-service da? Da kanskje de håpløst trengende får noen og glede seg over ting med? hehe... Og damer og bil går meget godt overens. Det er jeg helt enig i ;)

For så vidt greit for meg. Poenget mitt var at hvis sjekkke-serivce fungerer og tatt i betrakning av at vi er på et bilforum, er vel det et definitivt bevis på at damer og bil faktisk går overens. Eller?

BMW_507_440.jpg

:wink:

Skrevet

Ja, det er meget positivt det. Og dersom dama er glad i øl også, er det jo enda bedre. Da kan man stå på gårdsplassen, ta noen pils, skifte dekk, tar vår/vinterstellet på hver sin bil og ha en koselig lørdag e.l. :)

Skrevet
Ja, det er meget positivt det. Og dersom dama er glad i øl også, er det jo enda bedre. Da kan man stå på gårdsplassen, ta noen pils, skifte dekk, tar vår/vinterstellet på hver sin bil og ha en koselig lørdag e.l. :)

Ja det hadde jo tatt seg ut.. hehe :lol:

Skrevet

Dama blir veldig fort utolmodig, så allerede etter 2 kvelder i garasjen ga hun seg med å være der.. Da ville hun heller finne på noe annet..

Men hun lar MEG være der og det syns jeg er en fin kombinasjon.. Damer som ikke hater bilinteressen til gubben... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...