donutz Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Tråden sier vel sitt... Asosiasjonene får si resten, når folket ser på bildet.. Skal sies at komfyren ikke er blitt brukt etter juleribba blei stekt.. OG juleribba, ja den så slik ut i dag da jeg for 10 minutter siden skulle steke kyllinglår. Null og niks mer matlyst, gitt.
wagon Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Fy!! Regner med du har lært nå og husker å fjerne ribba heretter
donutz Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 på vei ut av ovnen selv den der nasty!! Ja, hehe, dama er i full gang med å vaske komfen nå :puppydogeyes:'':-&'
Hansh Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Den trenger en skikkelig barbering den der! Hva har dere spist siden jul siden den har fått stå og modnes så lenge?
donutz Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Fy!! Regner med du har lært nå og husker å fjerne ribba heretter Veit ikke om ribbe står høyest på lista lenger engang.. Kommer vel til å mareritt om ribbe frem til neste jul
donutz Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Den trenger en skikkelig barbering den der!Hva har dere spist siden jul siden den har fått stå og modnes så lenge? Tydeligvis ikke noe som lages i komfyr
knut_olestad Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 tror nesten du må ta den der med til dyrlegen, den så litt syk ut
Hansh Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Den trenger en skikkelig barbering den der!Hva har dere spist siden jul siden den har fått stå og modnes så lenge? Tydeligvis ikke noe som lages i komfyr Nei, så ble fasinert over at man kan lage så mye uten å bruke komfyr siden vi bruker den veldig ofte! Kanskje en idé å legge om litt for å unngå flere troll i komfyren? Minner om julebaksten en gang hos mine besteforeldre, da det ble funnet noe smeltet svart udefinerbart som lagde mye røyk i steikeovnen etter den ble slått på. Min morfar ble rasende på min mormor for å ha glemt noe der helt til jeg gisket det ut og fant metallet fra et lite skrujern stikkende ut. Gjett hvem som hadde skiftet lyspære inni der et par dager i forveien og glemt skrujernet sitt etterpå. Vi sørger for å mobbe han hver jul!
øystein andre Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jensemann23 Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Ser bare signaturen din, at alle bilene dine er femi? Er ikke det litt kjipt`? eller kanskje 230'en fra 83 faktisk bruker over 1,5:)
wicky124 Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Ser bare signaturen din, at alle bilene dine er femi? Er ikke det litt kjipt`?eller kanskje 230'en fra 83 faktisk bruker over 1,5:) både coupeen og bmw bruker over 1,5 på mila...så....up urs!
jensemann23 Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 hehe, ikke på gjennomsnitt:=) Hørtes dyrt ut, og som om det er noe gæærnt med et el. annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå