Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se bilder. I AC/varmekonsollen er det ikke lys, med unntak av i knappene som til AC, varmetråder og resirc. Hvordan demontere denne enheten og hvordan bytte pærene, og hvilke/hvor mange pærer er det inni dær??

Det samme gjelder for vribryteren til lysene. Takker for hjelp.

3hpi8y8b51musyeudmk0.jpg

l6dkbyba5zmfp5zz16ie.jpg

Skrevet

trekk ut bryterene, under er det to skruer, så fjerner du dekselet og der skal du se ei pære (eller flere) den skal vris litt den ene veiene, og ta den ut... (sokkelen skal følge med) denne må du handle på bmw! eller kanskje gs etc...

til lysbryteren er det en skrue under plasten der, som du må løsne, trekk ut hele greia og koble av bryteren... på ei side er det en liten tapp som du må trekke ut, i enden sitter det ei lita pære...

Skrevet
Pærene er det forøvrig ikke noe rart med, så de har til og med bensinstasjoner. Iallefall de som satser på litt mer enn bare pølser..

jo, den som er inni varme, vifte etc panelet... var rundt på nesten alle bensinstasjoner i krsand.... og ingen hadde...

Skrevet
Tro om det er en egen sikring til disse 2 panelene, siden det ikke hjalp og bytte for meg. Hvike ledninger på kontaktene bak er til pærene?

Er en mindre verson av parklyspærene, glass-sokkel med metallkontakter.

1.2w, 12V :)

Tror ikke det er noen sikringer til dette panelet, men er ikke 100% sikker

Skrevet
Men pølser hadde de...?

Jeg var innom noen før jeg fant... :)

jepp... min stasjon hr just blitt bygget om til 7-11 med shell... nå har vi ingenting bortsett fra parklys, h4 og h7 nesten...

og litt turtlewax produkter... ellers er det pasta og burgere... lysten på å slutte er stor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...