Gå til innhold

Mitt turbo prosjekt e36 325.

brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo. Lurer på om noen kan hjelpe meg med tips no når eg har tenkt å starte å bygge turbo på min 325 Tenkte eg skulle kjøpe meg et turbokit på ebay.

link: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Truck-Parts-Accessories__Turbo-Kit%20-92-98-BMW-E36-T3-Intercooler-323-325_W0QQitemZ120368225592QQadiZ2865Q%20QadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQcmdZViewItemQQptZM%20otors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item120368225592&_trksid=p4506.%20c0.m245&_trkparms=72%3A543%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

Men motoren min tikker en del, tror ventil løfterene mine er passe gåen. så eg vurderer om eg skal finne meg en ny komplett topp(Noen som tilfeldigvis har en liggende, gjerne med kvasskammer og slikt) eller om jeg skal kjøpe deler og overhale og bruke den jeg har. vill vell bli billigst å kjøpe en komplett en?

Lurer også på om jeg skal kjøpe større dyser eller om jeg skal lage tillegsdyser?. om jeg kjøper større dyser, hva dyser skal jeg da kjøpe, og må jeg skifte bensin pumpe eller noe slikt?

håper noen har noen tips og råd på forrhånd takk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Er nå veldig lenge siden jeg har vert her og skrevet.. er ikkje mye som har blitt gjort med bilen siste tiden egentilg. grunnen til dette er turbofun.. jeg droppet ebay kittet og skulle heller kjøpe kit på turbofun, jeg ble lovd at dette skulle ver leveringsklart i begynnelsen av januar 09. men dette er enda ikkje klart.. så da har jeg sneket mye på forumet og funnet et kit her jeg har kjøpt. Dette håper jeg kommer iløpet av neste uke..

Det som har blitt gjort med bilen siste tiden er stortsett at jeg har plukket ned alt av understell, satt i powerflex foringer og pusset ned å lakket travers og div.

Har også pusset rust i bagasjerommet og lakket det..

Har sendt inn skriftlig søknad til biltilsynet om å få godkjent bilen med turbo, dette mente di ikkje skulle vær noe som helst problem om jeg brukte m3 bremser.. men har ikkje fått det skriftlig enda:( håper dette går i orden.. vist ikkje blir det snik turbo!;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...