Knut_Ø Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Fikk et tips av en arbeidskollega om denne tråden i dag. Jeg hadde denne bilen i over 10 år før Odd_M kjøpte den av meg. Artig å se at det er gjort en del arbeid på bilen og at den har skilter med gyldige oblater på igjen.. Hadde jeg hatt tid og plass til å fullføre prosjektet skulle jeg gjerne kjøpt den tilbake. Vinteren er ikke så lang med 6 sylindre og drift på rett hjulpar (har Passat i dag - blir ikke helt det samme) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 hehe:) er vel kun den aller første eieren som mangler på forumet da, ikke værst kvitteringsmatte du hadde laget til, faktisk den beste jeg har vært borti. bikker stadig mer mot at jeg plukker av skiltene og lar den stå til jeg har råd til og fullføre prosjektet, var ute og brommet en liten tur igår og kjenner jeg har lite lyst til og kvitte meg med den. kansje ta en tur til valnesfjorden i helga ta noen runder på isen før jeg leverer skiltene på mandag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Sendte deg en sms i går, men vetke om du fikk den. Er fortsatt veldig interisert og kan gi deg mer enn 15 for den vist den ser grei ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 ser nå at jeg har fått sms, er bare og komme og vurdere hva du vil by. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 fredag kommer ny mellomaksling til bilen, vil bli skiftet når jeg får tid sammen med girolje og olje i klokka samt sette på de siste eksos-klemmene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 da var bilen solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 da var bilen solgt Og ny eier skal ta godt vare på den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 hehe:) det va nu godt og hør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg