knut_olestad Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 du får jo ikke nytt reg. nr selv om skiltene blir stjelt!! Reagerte på det der jeg og. Et regnr følger jo bilen fra første reg og til den havner i pressa, bytte nr får man ikke uansett grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 du får jo ikke nytt reg. nr selv om skiltene blir stjelt!! Reagerte på det der jeg og. Et regnr følger jo bilen fra første reg og til den havner i pressa, bytte nr får man ikke uansett grunn. Syntes dere ikke det da er veldig rart jeg har fått nye hvis dere er så sikre på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Du må jo tydligvis ha fått det, ellers-er-det-jo-ikke-din-bil. Trodde også at skiltnr fulgte bilen. samme som at jeg bare tar skilta mine og makulerer dem, sier dem er stjælt og får et nytt reg nr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hvis skilt er stjålet kan dem missbrukes og da blir det rot hos BT,politi,bomring og ellers alle steder skilt blir registret. Derfor får man nye skilt med nytt skiltnr. HVIS man vil ha. BT spurte om jeg ville ha nye og det ville jeg da jeg vet at dem ofte blir missbrukt på feks. pumpestikk. Det er ikke værre enn det! Man kan også få nye hvis man har en gal stalker etter seg, noe jeg også har fått nye skilt for før. Så å si man ikke får nye uansett grunn er veldig feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Da skal jeg til BT og bytte skilt på min, hater at det er 4 like tall på skiltene mine! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 Da skal jeg til BT og bytte skilt på min, hater at det er 4 like tall på skiltene mine! hehe. Da må du til politi først og melde skilt/skiltene stjålet og ha med bekreftelse på dette til BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Rå bil du har.. Nydlig farge Hadde vore fint med sorte felger til din bil.. Litt misunnelig på deg Kunne tenkt meg ein slik!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Ok, det der var nytt for meg, vet det ikke var slik før i allefall. Fikk skilta på en av mine biler stjålet på begynnelsen av 90 tallet, da fikk jeg beskjed om at det ikke under noen omstendigheter var mulig å få annet nummer. My mistake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Fin M3 spesiel farge som passer godt med svarte detaljer...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Knallfin bil. Likte spesielt godt fargen. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Utrolig fin bil Monica. Den må jeg ta en nærmere titt på en dag. Om jeg får da Og svarte felger kan ta seg fint ut det, men da må det være høyglans polert kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Fin bil! Tror det kan bli veldig lekkert med sorte felger. Hva med å lakke gule time attack ringer på felgene i samme slengen? Det hadde vært tøft det! Jeg har faktisk sett noen drit fine men det er med rød ring. Leter etter gule http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1071857#1071857 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 ang. det med skilt, så byttet en kollega av meg fra UX til BD skilt i forrige uke, grunnen hans var at han ikke likte UX skilt... ON TOPIC: flott M3 Minica! tror det hadde vært tøft med matt svart/pulverlakkert svart på de felgene! Har du noen bilder fra interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Nei har ikke det nå.. Men skal nok ta noen bilder når jeg har fått ut alt rotet i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Hva er det med jenter og rot i bilene sine? hehe..I min er det rot bare jeg har en flaske med brus liggende. Noe jeg har nå.. hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå