Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat sin nyinnkjøpte BMW ble stjålet i kveld utenfor Spar i Våler i Solør (Hedmark). Bilen ble stjålet mens vi var inne og handlet ca kl. 19.15. Var inne i maks 10 minutter, så var bilen borte da vi kom ut igjen...

Bilen som ble stjålet er en Diamantsvart 4-dørs 1986 320i med original M-tech 1 styling.

Regnr RF 56270.

Bilen har også sotede baklys, og det står M 320i på bakluka. Bilen er mest sannsynlig i området Kongsvinger, Flisa, Elverum, Stange, Hamar. Av diverse årsaker har vi visse mistanker om bilen kan befinne seg i området Elverum/Stange/Løten/Hamar.

Bilen har verken seng eller takstativ på nå, men det var eneste bildene jeg har av den. I tillegg er blinklys foran samt baklysene sotet.

Om noen ser noe eller hører noe, ta kontakt med politiet på 02800, eller send gjerne sms/ring meg på nr 977 89 356 (eventuelt pm).

CIMG2976mini.jpg

CIMG2978mini.jpg

Skrevet

Sto vel ute alene på tomgang og ventet på og bli kjørt.....

Min 92 mod golf diesel ble borte på tirsdag så er vel en lykkeli narkis som er ute og kruser...

Skrevet

Er mye politi overalt nå i helga, så sjansen burde være god for å finne den igjen. Skal holde utkikk!

Skrevet

Bilen stod nok ikke på tomgang nei. ;) Karen har jo ikke hatt bilen i mer enn to uker heller... Det verste (for han) er nesten at bamsen og tingene til den 3 år gamle sønnen hans lå igjen i bilen...

Skrevet
Er mye politi overalt nå i helga, så sjansen burde være god for å finne den igjen. Skal holde utkikk!

Er en del politi utpå ja, så får håpe noen møter på bilen eller finner den igjen i nogen lunde hel stand! Bra du/dere holder utkikk! :)

Skrevet

Kjipt at det skal være så mye idioter rundt om. Ikke så taktiske heller spør du meg. Er vel heller ikke no getaway bil om dem skulle få purken i hælene.

Får håpe dere finner den og får bura vedkommende som har rappan.

Skrevet
Kjipt at det skal være så mye idioter rundt om. Ikke så taktiske heller spør du meg. Er vel heller ikke no getaway bil om dem skulle få purken i hælene.

Min Golf diesel men 75 hk er vel ikke den rette getaway det heller.

Er vel noen som trengte noe deler til sin BMW.......

Skrevet

Som sagt, verken takstativ eller seng var på bilen for øyeblikket :P Det bildet der tok jeg bare fordi det såg så dumt ut :P Men det er bilen på bildet som er borte, uten taktstativ med sota baklykter :)

Skrevet

Ikke det at det hjelper så mye her forresten, men har vært i avhør og snakket med politiet i dag. Både jeg og fornærmede (som det heter i slike saker), samt begge brødrene til vedkommende har sterke mistanker ang. gjerningsmann. Det finnes med andre ord en mistenkt i saken. Bilen er etterlyst i hele Europa for øyeblikket, pluss at det finnes en mistenkt i saken. De fleste håper at bilen blir funnet nogen lunde hel, pluss at vedkommende som har tatt bilen får en aldri så liten lærepenge (om han/hun blir funnet).

Skrevet

ble bilen solgt med en eller flere nøkler? har hørt om folk som selger bil med kun "en" nøkkel, og beholder den andre elle flere selv.

så stikker dem å knabber (stjeler) bilen tilbake å selger dem i deler..

bare ett tips da :)

Skrevet

Bilen er nå funnet igjen! Eieren fikk en tlf fra politiet rundt kl.11 i dag. Bilen er hel og grei utvendig, og for det meste i grei stand innvendig. Hendler til blinklys og vindusvisker osv var knekt og den ene var rett og slett borte... Plasten rundt rattstammen var også ødelagt, i tillegg til tenningslåsen. Dashbordet var også litt skadet. Så ny tenningslås samt dørlåser er bestilt. Dessverre var bamsen og klærne til sønnen hans borte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...