Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

Skrevet
ikke værst :D .. skal få lagt ut film av bilen min også .. glemte såklart kameraet hjemme når jeg var på prøvetur sist :S

men blir sikkert noen filmer når jeg har fått fiksa dette jævla problemet som nå har oppstått ..

:)

Pleie å bli sånn att kameraet ligge heime jah! :)

Eg ser fram til det ;) Du skal vite att du gjer meg og fleire arbeidslyst så her er det berre å stå på :)

ja, kameraet var liksom ikke akkurat det jeg tenkte først på når jeg var ute å kjørte :P

jamen det er jo flott :D .. stå på skal jeg gjøre vettu ;)

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
offa :S når hendte dette ?:S

nei jeg vet ikke .. tror det har vert sånn fra før jeg begynte å bygge om .. altså sikkert en sprekk i toppen elns .. men toppen skal nå leveres til trykktesting så finner jeg ivertfall ut det :)

Skrevet

Er det bare meg eller er det dårlig med loctite på denne pakkningen..

Er bare å glemme det uten, i hvertfall uten blokk og topp som er planet..

Blir spennende åse om det er sprekk i toppen, trur du er en av 10000 andre som sliter med MLS.. :?

:wink:

Skrevet
Er det bare meg eller er det dårlig med loctite på denne pakkningen..

Er bare å glemme det uten, i hvertfall uten blokk og topp som er planet..

Blir spennende åse om det er sprekk i toppen, trur du er en av 10000 andre som sliter med MLS.. :?

:wink:

jeg hadde på locktite i massevis .. men er litt usikker her .. skal man spraye på en go del å vente litt sånn den blir "sticky" før man setter den på ? .. eller spraye, og så sette den rett på med en gang ? ..

blir spennende med den trykktesten ja, siden jeg hadde dette problemet før jeg begynte å bygge om .. trodde det var org toppakningen som da var gåen .. men er ikke noen tegn på lekasje på den ..

Skrevet

Det så ikke bra ut i vertfall.. har hatt biler med defekt toppakning som har sitt son ut..

Pluss toppen har hatt spriker som jeg har kunnet sitt med øye å andre topper der det kun kom fram på trykktesting..

Kjedelige greier dette :(

Skrevet
Det så ikke bra ut i vertfall.. har hatt biler med defekt toppakning som har sitt son ut..

Pluss toppen har hatt spriker som jeg har kunnet sitt med øye å andre topper der det kun kom fram på trykktesting..

Kjedelige greier dette :(

neiss .. ser litt jævlig ut med all den gøggen over alt ..

janei jeg er spent på den trykktestinga .. :)

Skrevet

ja.. tipper på ikke så kjekt resultat..

Bare till å vaske *gøggen* å spyle gjennom systemet :P

Men ser ikke så delikat ud.. hater synet av det.. hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...