Andii2k7 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 hadde nettop oppstart .. den jikk bra .. men, når jeg startet den for 2 gang så klikka nabodama .. kansje fordi klokka er hall 1 om natta ? .. hehe .. meen, i morga tidli blir det enda en oppstart og prøvetur
sexeren Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 hahaha ja kansje det Bra det går bra håper på en lykkelig dag i morgen God natt!
Andii2k7 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 hahaha ja kansje det Bra det går bra håper på en lykkelig dag i morgen God natt! takker ! .. janei nå skal jeg ha meg en go natts søvn etter jeg er ferdig me pilsa som jeg føler er litt fortjent .. har tross alt skrudd bil i 8,5 timer idag .. kjenner det litt i ryggen jaa .. god natt
///Grandalen Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Fet bil og sinnsykt kult prosjekt! Fikk lyst å montere turbo på min..
Andii2k7 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Fet bil og sinnsykt kult prosjekt!Fikk lyst å montere turbo på min.. takktakk .. janei er bare å gjøre det .. tehe
Andii2k7 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 jepp ! .. men skal prøve å finne noen AA batterier så jeg får tatt noen bilder og film
Andii2k7 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 hehe .. jeg kjøpte sånn billig kamera .. kosta 600 kr .. men har sikkert brukt 1000 kr nå på AA batterier ! .. sluuuuker batteri ! :S .. hehe
Richirich Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 hehe .. jeg kjøpte sånn billig kamera .. kosta 600 kr .. men har sikkert brukt 1000 kr nå på AA batterier ! .. sluuuuker batteri ! :S .. hehe er lov å prøve seg på oppladbare fleste kameraer med AA batterier sluker
Richirich Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 bra prosjekt forresten gadd ikke lese gjennom alle sidene, litt tidlig men satser på lavt trykk uten å skru altfor mye, eller høyt trykk og skruing i garasjen hver kveld ? ;p
Andii2k7 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 hehe .. takktakk skal satse på laaaavt trykk nå .. for nå bruker jeg orginal toppakning .. bare for å sjekke om noe lekker .. måtte utelukke den jxxxx mls toppakningen nå når jeg skifta topp .. men om alt blir bra og der er ingen lekasje så skal jeg prøve den MLS toppakningen igjenn ..
Richirich Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 bra det kan umulig være morsomt å måtte skru hele tiden.. de fleste har vel erfaring med masse skruing ved masse trykk.?
Andii2k7 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 janei dette er min første bmw som jeg skrur på og har bygget om .. men for å si de sånn so blir det litt kjedelig å måtte av og på med toppen mange ganger .. men er alltid like artig når du får den igang igjenn .. pluss at positive kommentarer o.l her på forumet gir ganske mye arbeidsvilje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå