Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde nettop oppstart :) .. den jikk bra :D .. men, når jeg startet den for 2 gang så klikka nabodama :stupid: .. kansje fordi klokka er hall 1 om natta ? .. hehe .. meen, i morga tidli blir det enda en oppstart og prøvetur :)

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hahaha :P ja kansje det ;)

Bra det går bra :) håper på en lykkelig dag i morgen :D

God natt!

takker ! .. janei nå skal jeg ha meg en go natts søvn etter jeg er ferdig me pilsa som jeg føler er litt fortjent :P .. har tross alt skrudd bil i 8,5 timer idag .. kjenner det litt i ryggen jaa :P ..

god natt :D

Skrevet

hehe .. jeg kjøpte sånn billig kamera .. kosta 600 kr .. men har sikkert brukt 1000 kr nå på AA batterier ! .. sluuuuker batteri ! :S .. hehe :P

Skrevet
hehe .. jeg kjøpte sånn billig kamera .. kosta 600 kr .. men har sikkert brukt 1000 kr nå på AA batterier ! .. sluuuuker batteri ! :S .. hehe :P

er lov å prøve seg på oppladbare ;)

fleste kameraer med AA batterier sluker :P

Skrevet

bra prosjekt forresten :)

gadd ikke lese gjennom alle sidene, litt tidlig ;) men satser på lavt trykk uten å skru altfor mye, eller høyt trykk og skruing i garasjen hver kveld ? ;p

Skrevet

hehe :) .. takktakk :)

skal satse på laaaavt trykk nå .. for nå bruker jeg orginal toppakning .. bare for å sjekke om noe lekker .. måtte utelukke den jxxxx mls toppakningen nå når jeg skifta topp :) .. men om alt blir bra og der er ingen lekasje så skal jeg prøve den MLS toppakningen igjenn :) ..

Skrevet

janei dette er min første bmw som jeg skrur på og har bygget om .. :)

men for å si de sånn so blir det litt kjedelig å måtte av og på med toppen mange ganger .. men er alltid like artig når du får den igang igjenn :) .. pluss at positive kommentarer o.l her på forumet gir ganske mye arbeidsvilje :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...