Richirich Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 ja, positive kommentarer hjelper en hel masse er ikke så veldig flink til å skru her, men beundrer de som kan det tenker litt på å gå et år skade og lakk etter påbygg, men kommer visst ikke inn der veldig lyst å lære å skru
Andii2k7 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 for å si det sånn .. for ca 7-8 måneder siden kunne jeg ikke å skru i de hele tatt .. men en god kompiss har lært meg mye .. og så lærer du veeeeeeldig mye bare med å sette igang og skru ! .. selv om du ikke helt vet va du driver med .. jeg er selv elektriker og skrur bil som en hobby .. det fungerer ganske bra .. den beste læringen for å skru er faktisk det å bare skru .. da finner du ut hvordan ting fungerer og hvordan alt er satt sammen .. er ivertfall sånn jeg har lært det .. og har jeg fått noe problem eller noe jeg lurer på har jeg bare spurt kompissen min, som har veeeeeldig mye peiling på bmw ..
Richirich Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 ja, er litt sånn jeg kan tenke meg å lære også så fort jeg er ferdig med russetid og skole dritt blir det nok innkjøp av en kanskje skada e30 som jeg kan skru på
Andii2k7 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 janei det var ingen dom plan .. men nå må jeg ut å skru litt til .. skal se om jeg finner batteri også
Andii2k7 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 var ute og starta bilen nå .. starta fint .. men en ting jeg lurer på .. skal den eksosbandasjen ryke noe jxxxx ? .. det gjør ivertfall min :S
Kimmit Racing Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 var ute og starta bilen nå .. starta fint .. men en ting jeg lurer på .. skal den eksosbandasjen ryke noe jxxxx ? .. det gjør ivertfall min :S du må fukte den,ellers blir den sprø og detter av etter en stund.
Andii2k7 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 aha .. dette skulla du sagt igår når jeg satte den på .. men skal jeg helle på vann nå da eller ?
sexeren Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 nice at den er igang igjen hadde vert fint med litt bilder og film ja Ja trodde bare eksosbandasjen skulle fuktes med vann før start, lyke litt vill det jo gjøre uansett
Andii2k7 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 nice at den er igang igjen hadde vert fint med litt bilder og film ja Ja trodde bare eksosbandasjen skulle fuktes med vann før start, lyke litt vill det jo gjøre uansett enig der .. bilder og film kommer .. må bare skaffe batteri til kameraet .. janei jeg fukta det etter første oppstart .. ser ut til at det fungerer
KalMar Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 tipper du hadde et BREIT smil når du fikk fyrt den igang !!! dette blir bra !!! gleder meg til neste update med film
Andii2k7 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 tipper du hadde et BREIT smil når du fikk fyrt den igang !!!dette blir bra !!! gleder meg til neste update med film det kan jeg love deg at jeg hadde .. men jeg finner ikke kameraet mitt :S .. har lett ganske mye idag .. men finner det fxxx ikke !! .. skal finne det i morgen å ta mange bilder og filmer .. bilen er artig å kjøre nå ja .. men den "dør" litt etter ca 4,500 rpm .. tror dette er fordi org pumpa ikke klarer å levere .. kjører på 0,5 bar
Magnum 310 Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Oj, rett på 0,5 bar? ;o Hehe, kan tenke meg at det går bra ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå