Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, positive kommentarer hjelper en hel masse :P

er ikke så veldig flink til å skru her, men beundrer de som kan det :)

tenker litt på å gå et år skade og lakk etter påbygg, men kommer visst ikke inn der :P veldig lyst å lære å skru ;)

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

for å si det sånn .. for ca 7-8 måneder siden kunne jeg ikke å skru i de hele tatt .. men en god kompiss har lært meg mye .. og så lærer du veeeeeeldig mye bare med å sette igang og skru ! .. selv om du ikke helt vet va du driver med :P ..

jeg er selv elektriker og skrur bil som en hobby ;) .. det fungerer ganske bra :) ..

den beste læringen for å skru er faktisk det å bare skru :P .. da finner du ut hvordan ting fungerer og hvordan alt er satt sammen :) .. er ivertfall sånn jeg har lært det :) .. og har jeg fått noe problem eller noe jeg lurer på har jeg bare spurt kompissen min, som har veeeeeldig mye peiling på bmw ;) ..

Skrevet

ja, er litt sånn jeg kan tenke meg å lære også :) så fort jeg er ferdig med russetid og skole dritt blir det nok innkjøp av en kanskje skada e30 som jeg kan skru på :P

Skrevet

var ute og starta bilen nå .. starta fint :) .. men en ting jeg lurer på .. skal den eksosbandasjen ryke noe jxxxx ? .. det gjør ivertfall min :S

Skrevet
var ute og starta bilen nå .. starta fint :) .. men en ting jeg lurer på .. skal den eksosbandasjen ryke noe jxxxx ? .. det gjør ivertfall min :S

du må fukte den,ellers blir den sprø og detter av etter en stund.

Skrevet

nice at den er igang igjen :) hadde vert fint med litt bilder og film ja :)

Ja trodde bare eksosbandasjen skulle fuktes med vann før start, lyke litt vill det jo gjøre uansett :P

Skrevet
nice at den er igang igjen :) hadde vert fint med litt bilder og film ja :)

Ja trodde bare eksosbandasjen skulle fuktes med vann før start, lyke litt vill det jo gjøre uansett :P

enig der :) ..

bilder og film kommer .. må bare skaffe batteri til kameraet :) ..

janei jeg fukta det etter første oppstart .. ser ut til at det fungerer :)

Skrevet
tipper du hadde et BREIT smil når du fikk fyrt den igang !!!

dette blir bra !!! gleder meg til neste update med film :D

det kan jeg love deg at jeg hadde :D ..

men jeg finner ikke kameraet mitt :S .. har lett ganske mye idag .. men finner det fxxx ikke !! ..

skal finne det i morgen å ta mange bilder og filmer ;) ..

bilen er artig å kjøre nå ja :D .. men den "dør" litt etter ca 4,500 rpm .. tror dette er fordi org pumpa ikke klarer å levere :shock: .. kjører på 0,5 bar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...