KalMar Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 hadde det ikke vært for ørane så hadde smile gått heilt rundt !!! heheh er nok fuel cut eller hvordan det skrives... snakket med tidligere eier av min bimmer han sa at en fikk fuel cut på ca 0.4 bar... men det hjelper sikkert å stramme det spjelet i lmm og vis en har en justerbar bensin tryksregulator (langt ord)... hehe Merker jeg blir helt vill når jeg leser sån... farlig farlig
Andii2k7 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Oj, rett på 0,5 bar? ;oHehe, kan tenke meg at det går bra ja! klart .. hehe .. njea .. går jo litt .. men får for lite bensin ( tror jeg ) så "dør" vekk .. drar ikke noe etter 4,500 rpm .. kansje av og til .. hehe ..
Richirich Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 da er vel nesten hele poenget med turbo borte ?
Andii2k7 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 da er vel nesten hele poenget med turbo borte ? hehe .. det var jo å ta litt hardt i .. skal slenge på en større pumpe å se hvordan det går
Richirich Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 er nå litt kjedelig hvis den ikke drar stort etter 4.500
Andii2k7 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 er nå litt kjedelig hvis den ikke drar stort etter 4.500 tja .. men regner med at det er pumpa som er for lita .. easy fix
Richirich Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 har ikke tilfeldigvis en tomgangsmotor liggende? min ser ut til å være defekt
Andii2k7 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 har ikke tilfeldigvis en tomgangsmotor liggende? min ser ut til å være defekt tomgangsregulator mener du ? .. har nokk ikke det .. har en 885 topp som er sprekt om det er av interesse for noen .. er nyoverhalt med nyslipte ventilseter og ventiler .. nye tetninger og ny plana .. men som sakt .. den har en sprekk en lr annen plass ..
Andii2k7 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 hadde det ikke vært for ørane så hadde smile gått heilt rundt !!! heheher nok fuel cut eller hvordan det skrives... snakket med tidligere eier av min bimmer han sa at en fikk fuel cut på ca 0.4 bar... men det hjelper sikkert å stramme det spjelet i lmm og vis en har en justerbar bensin tryksregulator (langt ord)... hehe Merker jeg blir helt vill når jeg leser sån... farlig farlig hehehe .. tror ikke det er fuel cut .. for han kutter på en måte ikke .. dør mer vekk på en måte .. usikker ..
sexeren Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 du har vell btr, går det ikke an og stille trykke opp? Eller får du for lite trykk fra pumpa? vet ikke jeg, bare et forslag..
Andii2k7 Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 du har vell btr, går det ikke an og stille trykke opp?Eller får du for lite trykk fra pumpa? vet ikke jeg, bare et forslag.. btr`en er stilt helt inn .. og da er den 2,8 :S .. så er nokk pumpa ja .. tror jeg
vrossi46 Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 jo. d skal vere 3.0 orginalt også.. mn kan vere en ide å ledde grunntrykket på 3.5 for å vere på dn sikkre sida.. mn du anders.. var ikje den pompa fra en anna bil..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå