Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde det ikke vært for ørane så hadde smile gått heilt rundt !!! heheh

er nok fuel cut eller hvordan det skrives... snakket med tidligere eier av min bimmer han sa at en fikk fuel cut på ca 0.4 bar... men det hjelper sikkert å stramme det spjelet i lmm og vis en har en justerbar bensin tryksregulator (langt ord)... hehe

Merker jeg blir helt vill når jeg leser sån... farlig farlig :lol:

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Oj, rett på 0,5 bar? ;o

Hehe, kan tenke meg at det går bra ja! :)

klart :P .. hehe .. njea .. går jo litt .. men får for lite bensin ( tror jeg ) så "dør" vekk .. drar ikke noe etter 4,500 rpm .. kansje av og til :P .. hehe ..

Skrevet
har ikke tilfeldigvis en tomgangsmotor liggende? :P min ser ut til å være defekt :(

tomgangsregulator mener du ? :) .. har nokk ikke det :P .. har en 885 topp som er sprekt om det er av interesse for noen .. er nyoverhalt med nyslipte ventilseter og ventiler .. nye tetninger og ny plana :) .. men som sakt .. den har en sprekk en lr annen plass ..

Skrevet
hadde det ikke vært for ørane så hadde smile gått heilt rundt !!! heheh

er nok fuel cut eller hvordan det skrives... snakket med tidligere eier av min bimmer han sa at en fikk fuel cut på ca 0.4 bar... men det hjelper sikkert å stramme det spjelet i lmm og vis en har en justerbar bensin tryksregulator (langt ord)... hehe

Merker jeg blir helt vill når jeg leser sån... farlig farlig :lol:

hehehe :D ..

tror ikke det er fuel cut .. for han kutter på en måte ikke .. dør mer vekk på en måte .. usikker :P ..

Skrevet
du har vell btr, går det ikke an og stille trykke opp?

Eller får du for lite trykk fra pumpa? :)

vet ikke jeg, bare et forslag..

btr`en er stilt helt inn .. og da er den 2,8 :S .. så er nokk pumpa ja .. tror jeg :P

Skrevet

jo. d skal vere 3.0 orginalt også.. mn kan vere en ide å ledde grunntrykket på 3.5 for å vere på dn sikkre sida..

mn du anders.. var ikje den pompa fra en anna bil..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...