Gå til innhold

BMW E30 325i Turbo Prosjekt ( SOLGT )

Anbefalte innlegg

Skrevet

er da ikke 3 bar på tomgang!

bilen drar jo vakum, så klokka skal vise hva bilen drar i vakum min viser ca 2.6 på tomgang. ved atmosfæretrykk skal den vise 3 bar

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jo. d skal vere 3.0 orginalt også.. mn kan vere en ide å ledde grunntrykket på 3.5 for å vere på dn sikkre sida..

mn du anders.. var ikje den pompa fra en anna bil..?

aner ikke hvor pompa kommer fra .. er ikke en bmw pumpe iallefall :) .. men har en walbro pumpe for hand som er god for ca 550 hk .. skal vell klare å produsere nokk trykk ? .. ;)

Skrevet

tok noen bilder med telefonen :)

tok å bytta den pumpa til høgre som sto i bilen til orginal bmw pumpa ijenn .. var litt forskjell ja ! .. kansje det blir bedre nå :P

sq1i3sbatsoy9kl132xg.jpg

tror den lille kommer fra en ford mondeo ..

d45ou33ss4uqbxk48epw.jpg

Skrevet
kjempe bra :) Får krysse fingrene for at det blir bedre me den andre bensin pumpa da xxx :)

jaa :) .. den var jo en del større da så :) .. en kompiss av meg er sta å kjøper meg et bensinfilter nå .. skal sette det på å teste :) .. blir også film ja ..

Skrevet

Åja ok, misforsto litt da..

Litt tett filter + dårlig pumpe ser jo ut til og være problemet..

Tipper det blir bedre viss ikke helt fint :)

Låv og håpe på det vertfall ;)

Skrevet

Må legge til en gangske vesentlig ting her..

Med denne bensin reg du har fått fra oss er det jo en klokke på som viser trykket. Vis du ikke klarer å få mere enn litt over 2bar på tomgang så er det pumpa de, eller et sted som noe er tett.

For mere trykk skrur man inn denne umbrako skuren med mutter, for mindre skrur man ut.

Med orginal pumpe skal du fint klare å dra 6bar på tomgang uten problemer med en pumpe som er i orden. (Sier ikke du skal kjøre med et slikt trykk, men dette er en måte for å teste om den fungerer som den skal)

Med den walbro pumpa du viste her (som jeg selv bruker hver gang) Har jeg testa litt med denne har jeg klart å dra 8bar på tomgang med....

Du har helt klart et bensinproblem..

Og ved slike kutt ved 4500omd.. gir jeg motoren din ca 1 uke å leve dette tar stemplene dine med en gang. Er ikke å annbefalle å kjøre slik.

Blir Ekstrem varme gang på stemplene dine da det plutselig ikke er mere bensin igjen,... Håper dette hjelper deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...